Tracking & Effekt

Hvad er en god strategi for effektmålingen? Vi sætter fokus på udfordringerne indenfor tracking & performance marketing, og giver hjælp til en strategi for området!

Onsdag 23. August, 9.00 - 12.30

aerasmusen

Anders Elling
Rasmussen

Marketing Optimization Lead, Semler Mobility

Miafriborg

Mia Friborg
Andersen

Head of Performance Marketing

PeterLoell

Peter
Loell

Director, TRANSACT

fazelmajed

Fazel
Majed

Founder & CEO, Growbix

michaelstorm

Michael
Storm

Global Media, VELUX

saranovicell

Sara
Gøttsche

10 tips til at lægge en strategi

Baggrund

Virksomheder får milionbøder og mere lovgivning på vej til Danmark.. Tracking og effekt-måling er i rørte vande. GDPR-lovkomplekset, med efterflg. domme og forbud imod Google & Facebooks har tvunget marketing i alle virksomheder til at udvikle nye strategier.
Mandag 10. juli kom nyheden om at virksomheder i EU-lande lovligt kan overføre data til USA, ugen efter igen at adfærdsbaseret markedsføring er ulovligt på Meta's platforme. Vi har på dette seminar hentet en række eksperter og virksomheder, så du kan få et overblik og en strategi for din tracking og effekt-måling.

Hvad får du med hjem?

Seminaret vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:

  • Hvad er status på lovgivning ifht tracking - hvad er lovligt og ulovligt?
  • Hvad bruger de bedste til effektmåling? Nye metoder og værktøjer
  • Inspiration, tips & tricks fra de bedste
  • Effekt og tracking i marketing? Hvad er den nye verden, og hvad kan vi se frem til?
  • Hvordan kan vi implementere tracking i en travl hverdag?
  • Do´s and Don´t´s & hjælp til en effekt-målings-strategi

Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe succesfuld effektmåling i din virksomhed

Hvem er i målgruppen?

Du er ansat til at jagte salg, markedsføring og andre former for effekt. Du har fået dit KPI-sæt, du sætter kampagner op og forbedrer jeres kampagner løbende. Du har også dine personlige mål, men kæmper lidt med at få det hele til at hænge sammen, måske endda også med resultaterne, og vil gerne lære fra de bedste.

Der er god plads til læring og netværk i de flotte lokaler på Tivoli Hotel

PROGRAM

8.30 - 9.00
Registrering, kaffe, vand & netværk

9.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

9.05 - 9.25: Peter Loell: Hvor står vi? Hvad er på vej

Peter har som få bevaret overblikket de sidste år, og giver en status på mediebilledet, lovgivningen og de udfordringer der er med tracking og effektmåling

9.25 - 9.45: Google Analytics - Danmark mest anvendte statistik-værktøj

Google Analytics er det klart mest anvendte tracking-værktøj i Danmark, og Google præsenterer her deres nyeste bud på tracking & statistik-værktøjet, og hvad der kræves for at man anvender det fuldt lovligt. Der er nemlig stadig en række problemer med Analytics behandling af personoplysninger, fastslår Datatilsynet. Særligt udfordrende er det, hvordan man skal give samtykke til dataindsamlingen. Så hvordan benytter man det lovligt?

9.45 - 10.15: Anders Elling Rasmussen & Mia Friborg: Hvad gør vi i Semler?

Semler group er en af landets største annoncører, og har insourcet det meste af digital markedsføring. Hør om deres erfaringer og planer for fremtiden

Pause & netværk

10.30 - 11.00: Growbix - hvordan optimerer vi kampagner og skaber succes?

Growbix arbejder hver dag med "performance marketing" og skaber effekt via TikTok, Google, Facebook mm. Hør om deres erfaringer og tips til at skabe effekt - samt en holdbar strategi fremover.Bla vil Growbix gennemgå casen "Comforth Scandinavia", som har oplevet eksplosiv vækst i Danmark og Sverige, og på vej ind i Norge og et pan-europæisk setup. Det er sket med 4 forskellige paid kanaler, e-mail marketing, affiliate og influencers. Oplæg fra Louise Ries Baltsen (Paid Ads Specialist), Christian Julius Højberg (E-Commerce Specialist) & Fazel Majed, (Founder & CEO)

11.00 - 11.30: Michael Storm, Velux - som global markedsfører, skal der håndteres data og effekt på tværs af mange landes lovgivning og muligheder

Michael har ansvaret for performance marketing i Velux, og har mange års erfaring med programmatic, tracking og effektmåling, og giver sit bud på en strategi for de største virksomheder

11.30 - 12.00: Sara Gøttsche: 10 tips & tricks til at få lagt en strategi

Sara Gøttsche, Novicell præsenterer en 10-punkts-plan med tips & tricks, der skaber din nye strategi

12.00 - 12.30: Panel-debat og spørgsmål fra salen

Vi giver mulighed for at stille spørgsmål og få en diskution af dagens pointer og argumenter, og ikke mindst få stillet det spørgsmål der ikke blev besvaret under oplæggene.

12.30 Afrunding & tak for idag

aerasmusen

Anders Elling Rasmussen

Marketing Optimization Lead at Semler Mobility

Miafriborg

Mia Friborg Andersen

Head of Performance Marketing, Semler

michaelstorm

Michael Storm

Senior Manager, Global Media Management, VELUX

fazelmajed

Fazel Majed

Founder & CEO, Growbix

PeterLoell

Peter Loell

Director, TRANSACT Danmark

saranovicell

Sara Gøttsche

Tracking & Analytics Specialist, Novicell

Profil_TK

Thomas Kragh

Direktør, DAOM - Arrangør og ordstyrer

Thomas er erfaren ordstyrer fra flere konferencer og netværk.

Direktør i DAOM, og tidligere digitalchef i bla. Berlingske, Post Danmark, Nykredit, Alka.

Se mere på https://www.daom.dk/tilbyder/

Sponsorer

Tracking & Effekt

Onsdag 23. August, 9.00 - 12.30

Tivoli Hotel, Arni Magnussons Gade 2, 1577 København

Pris: 1.495,- kr (ex. moms)

betal med kreditkort

1.495,- kr for 1 billet

RABAT: 2.495,- kr for 2 stk

RABAT: 2.995,- kr for 3 stk

RABAT: 3.495,- kr for 4 stk

Eller med faktura

RABAT: 2 stk: 2.495
3 stk: 2.995 - 4 stk: 3.495

Skriv deltageres navn, titel og email i formularen

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst et gyldigt telefonnummer.
Indtast venligst en besked
Du skal acceptere Vilkår og Betingelser.

TILMELD NYHEDSBREV