Salg & rådgivning

Digitalt salg & rådgivning m. webinarer, video og SoMe er centrale for virksomheders digitale kundedialog. Seminaret har fokus på hvordan digitale værktøjer udvikler salget og kunderådgivningen i de bedste danske virksomheder

27. oktober, kl. 13-17

Experimentarium, Tuborg Havnevej 7, 2900 Hellerup

MaritGjervan

Marit
Gjervan

Area Lead
Danske Bank

Webinarer og andre digitale værktøjer i Danmark & Norge

jensolivarius

Jens
Olivarius

CMO
Stibo Systems

Internationalt succes med digitale salgsværktøjer

HGA1

Henrik Georg
Andersen

Chefkonsulent, HR
Nykredit

Når træningsbanen er en virtuel bank

 

MortenViktor_coop

Morten
Viktor

Tidl. Senior Vice President
Digital & Online, Coop

Salg på tværs af kanaler i Danmarks største digitale økosystem

Hvordan udvikles digitalt salg og rådgivning?

Danmark er et af de mest digitaliserede samfund i verden, og et nedlukket Danmark satte ekstra gang i den digitale kundedialog i løbet af 2020. Det kaldes bla. ebusiness, ehandel, digital kundedialog, og der er mange tilbud til de hjemme-arbejdende og yderst digitale danskere. eHandel, eBusiness er standard, og fysiske møder er erstattet af webinarer og teams-møder. Dialogen med kunderne er i stigende grad digital, og kundernes forventninger er højere end nogensinde før, med krav om bedre selvbetjening, digital kundeservice, online møder og nye digitale services og digitale produkter. Dialogen med kunderne er forandret for altid, men hvordan kan vi lykkes bedre?

Vi afholder derfor 4 seminarer, med forskellige vinkler på de udfordringer virksomhederne har med at udvikle den digitale kundedialog & det digitale salg.

De 3 andre er:

27. oktober: Hvordan udvikles digitalt salg og rådgivning?

Danmark har udviklet verdens mest digitaliserede samfund, og er lykkedes med rigtig meget digital selvbetjening & kundedialog. Men hvordan arbejdes der reelt med digital kundedialog i de store danske virksomheder – hvad er det for nogle udfordringer og arbejdsgange som der reelt arbejdes med. Vi vil på dette seminar give et dybere indblik i hvordan dialogen styres, og hvilke effekter der kan opnås.

Vi vil bla. komme ind på:

  • Webinarer - den effektive brug og effekt
  • Samarbejdet imellem Marketing, Kommunikation, Salg & IT
  • Virtuelle læringsmiljøer, gode brugeroplevelser og teknologien bag, og de udfordringer større virksomheder har
  • Digital dialog i nye kanaler og nye teknologier
  • Hvordan udvikler man effektivt teknisk og organisatorisk setup ?

Det bliver en lærerig og spændende eftermiddag, med oplæg fra dem der er i fuld gang, og dem som ser det fra en virksomheds-strategisk vinkel, og ser på hvad der skal til for at få succes!

Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de muligheder som nye teknologier i gamle virksomheder giver.

Hvad får du med hjem?

Du kan deltage i de 4 seminarer enkeltvis eller i grupper (med rabat). Du kan nøjes med et eller tage dem alle 4 (med rabat). Uanset vil vi sikre, at du har fået ny viden med hjem, som du kan bruge i dit arbejde. Det vil være feks:

  • Hvordan kan du forbedre dine digitale salgskanaler? Nye metoder og værktøj!
  • Oplæg og cases fra de bedste danske virksomheder - lær fra andre brancher!
  • Digitalt salg i nye former; hvad ændrer din industri – hvad giver nye muligheder?
  • Gode digitale brugeroplevelser, og de tricks, tips og metoder der skaber dem ...
  • Hvordan organiseres et effektivt udvikling-samarbejde i organisationen?
  • Brug af nye teknologier – hvad virker og hvad skal man ikke gøre?

Kort sagt bliver det 4 inspirerende og lærerige dage i Experimentariet, med oplæg fra de bedste, dem der var først igang, dem som har haft mest succes, og som fortæller det ud fra deres egen virksomheds strategiske vinkel, og giver deres bud på hvad der skal til for at få succes! En unik mulighed for at netværke og blive klogere på de digitale muligheder for din virksomhed.

Hvem er i målgruppen?

Du er marketingchef, projektleder, digitalchef, IT-chef, service designer, UX designer, UI designer, frontend udvikler, fullstack udvikler, backend udvikler, product owner, agile team lead, forretningsudvikler – eller med en anden rolle arbejder med den digitale kundeoplevelse.

Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med god digital brugeroplevelse, og vil gerne lære fra de bedste.

PROGRAM

13.00 - 13.30
Registrering, kaffe, vand & netværk

13.30 - 13.40: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

13.40 - 14.15: Marit Gjervan: "Brug af webinarer og andre digitale salgsværktøjer i Danske Bank & Norge"

Hør Marit tale om erfaringerne med webinarer i Danske Bank, bla. hvordan de vil udnytte webinarer mere kommercielt, til både markedsføring og salg/leads Marit vil også trække på erfaringer fra Danske Banks norske afdeling, som er kommet langt med dette og hvordan de vil adoptere modellen i Danmark

Marit Gjervan har 19 års erfaring med kommunikation og markedsføring. Har produceret webinarer siden 2016, og har de seneste år været områdeansvarlig for Video, webinar & Livestream i Danske Bank.

 

14.15 - 14.45: Morten Viktor, Coop: "Digital salg & rådgivning i Danmarks største digitale økosystem"

Uddybende tekst på vej ...

14.45 - 15.15 Pause & netværk

15.15 - 15.45. Henrik Georg Andersen, Nykredit: "Når træningsbanen er en virtuel bank"
Nykredits ledere øver sig i en fiktiv bank: »De kommer tilbage med 1000 watt i øjnene«. Over 400 ledere i Nykredit er netop nu på kursus med simulationsbaseret ledertræning på programmet. Atlas Bank hedder den fiktive bank, som danner rammen om træningen. Her er udfordringerne store, for hverken kundetilfredshed, medarbejdertrivsel eller indtjeningen er i top. Det halter også med diversiteten, ligesom den almindelige forretningspraksis godt kan trænge til et eftersyn.
Atlas Bank er ikke en almindelig bank. Den er designet som en virtuel antitese til Nykredit, og på den måde tilbyder Atlas Bank en lærende og legende træningsbane, der simulerer ledernes hverdags¬problemstillinger.
Medarbejderne er fiktive personer på tablets, og opgaverne løses ved at sætte diverse teams og lede de virtuelle medarbejdere - samtidig med, at nye udfordringer hele tiden kommer på tværs. Hvert lederhold har sit eget dashboard, som holder oversigt over resultatskabelse, motivation, omdømme, kompetencebehov etc.
Henrik har ansvaret for satsningen og uddyber, hvordan det kan lade sig gøre - og hvilke fordele det giver.

Henrik har flere års erfaring med forretningsudvikling og er i dag en del af HR Development-teamet hos Nykredit. Henrik arbejder med leder- og talentudvikling – og han var projektleder for Nykredits Ledelsesakademi og udvikling af den virtuelle træningsbane Atlas Bank

15.45 - 16.15: Jens Olivarius, Stibo:
"Om Stibo's effektive brug af digitale events til internationalt salg - med nye behov og krav til omstilling"

Stibo Systems er en global aktør indenfor MDM løsninger. Kundelisten omfatter SONY, Proctor & Gamble og adidas. Gennem en årrække har Stibo Systems afholdt deres store populære event CONNECT i USA og Europa. De sidste to år er dette naturligvis sket virtuelt. Hvordan afvikles et virtuelt event med flere tusinde deltagere over flere dage (med 12 forskellige hovedspor) og hvordan udregnes ROI?

Jens Olivarius sad indtil for et par måneder siden i ledelsen hos Stibo Systems som Chief Marketing Officer. Gennem de sidste 25 år har Jens siddet med B2B ansvaret for marketing, salgsledelse og forretningsudvikling hos nogle af IT branchens mest innovative aktører

16.15 - 16.45: Taler på vej:

Uddybende tekst på vej

16.45 Afrunding

Tak for idag!

MaritGjervan

Marit Gjervan

Area Lead, Danske Bank

MortenViktor_coop

Morten Viktor

Tidl. Senior Vice President
Digital & Online, Coop

HGA1

Henrik Georg Andersen

Chefkonsulent, HR
Nykredit

jensolivarius

Jens Olivarius

CMO
Stibo Systems

Profil_TK

Thomas Kragh

Arrangør og ordstyrer

Thomas er erfaren ordstyrer fra flere konferencer og netværk.

Tidligere digitalchef i bla. Berlingske, Post Danmark, Nykredit, Alka.

Se mere på https://digitalstrategiinnovation.dk/

Vi arbejder løbende på programmet, så følg med her

Sponsorer

Salg & rådgivning

Torsdag d. 27. oktober 2022

Experimentarium

Tuborg Havnevej 7, 2900 Hellerup

Pris: 1.495,- kr (ex. moms)

Rabat. 2.495 for 2, 2.995 for 3, 3.495 for 4 billetter. Skriv deltageres navn, titel og email i tilmeldingsformularen. De 4 billetter kan bruges på tværs af de 4 seminarer

Medlemmer af Dansk Markedsføring, Danske Medier eller DAOM (Danske annoncører og markedsførere) får 500Kr. rabat - skriv "Medlem" i tilmeldingsformularen. Gælder ved betaling pr faktura, og maks 500kr pr virksomhed

betal med kreditkort

1.495,- kr for 1 billet

RABAT: 2.495,- kr for 2 stk

RABAT: 2.995,- kr for 3 stk

RABAT: 3.495,- kr for 4 stk

Eller med faktura

RABAT: 2 stk: 2.495
3 stk: 2.995 - 4 stk: 3.495

Skriv deltageres navn, titel og email i formularen

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst et gyldigt telefonnummer.
Indtast venligst en besked
Du skal acceptere Vilkår og Betingelser.

TILMELD NYHEDSBREV