Skip to content
  • Digital kundedialog (1. sep)
  • B2B Digitalt (22. sep)
  • Speed & Agile (27. sep)
  • Om “Digitalt Salg”
  • BLOG
Digitalt Salg
  • Digital kundedialog (1. sep)
  • B2B Digitalt (22. sep)
  • Speed & Agile (27. sep)
  • Om “Digitalt Salg”
  • BLOG

Oplæg fra “Liveshoppping”

Af Thomas Kragh, Digital Strategi & Innovation | 08/04/2022 | 0

Oplæggene blev holdt 22. marts på Tivoli Hotel:

  • Christian Vester, ELISA: 2022-03-22 ELISA – Liveshopping
  • Janne Christensen, Matas: Matas liveshopping JEN MARTS 2022
  • Sebastian Lillelund & Jokaim Sigwardt, Power: POWER_TV_Live_Shopping
  • Per Østergaard, CBS: Live Shopping
Postet i Uncategorized
← Oplæg fra “Fremtidens Medier & Brands”Bæredygtige teknologier der arbejder imod “Green Washing” →

Efterlad en kommentar Cancel Reply





Seneste indlæg

  • 4 tips til at få salg med webinarer
  • Amazon-strategien virker, men hvilke produkter skal man satse på?
  • Nyhedsbreve konverterer dårligere? det kan skyldes Apple
  • Bil branchen i fokus (3 artikler)
  • Bæredygtige teknologier der arbejder imod “Green Washing”

Seneste kommentarer

  • Thomas Kragh til Jacob Weinreich, TV2 er årets CMO – og Key Note 3. februar

Arkiver

  • maj 2022
  • april 2022
  • februar 2022
  • december 2021
  • september 2021
  • august 2021

Kategorier

  • Uncategorized

Meta

  • Log ind
  • Indlægsfeed
  • Kommentarfeed
  • WordPress.org
© 2021 Digitalt Salg/Digital Strategi & Innovation v. Thomas Kragh