Digitalt Salg & selvbetjening, kundeservice, rådgivning, innovation
Danmark er et af de mest digitaliserede samfund i verden, og et nedlukket Danmark satte ekstra gang i den digitale kundedialog i løbet af 2020. Det kaldes bla. ebusiness, ehandel, digital kundedialog, og der er mange tilbud til de hjemme-arbejdende og yderst digitale danskere. eHandel, eBusiness er standard, og fysiske møder er erstattet af webinarer og teams-møder. Dialogen med kunderne er i stigende grad digital, og kundernes forventninger er højere end nogensinde før, med krav om bedre selvbetjening, digital kundeservice, online møder og nye digitale services og digitale produkter. Dialogen med kunderne er forandret for altid, men hvordan kan vi lykkes bedre?
I samarbejde med Dansk Markedsføring, Danske Medier og Dansk Annoncører & Markedsførere, afholder vi seminarer, med forskellige vinkler på de udfordringer virksomhederne har med at udvikle den digitale kundedialog, eller det digitale salg
Tidligere konferencer:
- Effekt i Markedsføringen, 15. maj på Børsen
- Kundedata; 14. april 2023 på Børsen
- Digitale kundeoplevelser; 23. marts 2023 i Tivoli Hotel
- Digitale Kundeoplevelser; 29. september 2022 på Experimentarium
- Liveshopping (22. marts 2022) i Tivoli Hotel
- Fremtidens Medier (31. februar 2022) i Tivoli Hotel
- Digital Innovation (9. december 2021) i Tivoli Hotel
- eCommerce (24. juni 2021) i Tivoli Hotel
- Den Digitale Kunde (8. oktober 2020) i Mogens Dahl Koncertsal
- Den Digitale Borger; Torsdag 10. marts 2022 (og 30. januar 2019)
Tidligere oplæg lægges op på LinkedIn i gruppen "Digitalt Salg - www.digitaltsalg.dk"
Linket hedder: https://www.linkedin.com/groups/8942858/
Hvad får deltagerne med hjem?
Vi har udviklet seminarerne, så man kan deltage enkeltvis eller i grupper. Vi vil sikre, at du har fået ny viden med hjem, som du kan bruge i dit arbejde. Det vil være feks:
- Hvordan kan du forbedre dine digitale salgskanaler?
- Digitalt salg i nye former; hvad ændrer din industri – hvad giver nye muligheder
- Gode digitale brugeroplevelser, og de tricks, tips og metoder der skaber dem
- Hvordan organiseres et effektivt udvikling-samarbejde i organisationen?
- Brug af nye teknologier – hvad virker og hvad skal man ikke gøre?
Kort sagt er det med fokus på lærerige, digitale dage, med oplæg fra de bedste, dem der var først igang, dem som har haft mest succes, og som fortæller det ud fra deres egen virksomheds strategiske vinkel, og giver deres bud på hvad der skal til for at få succes! En unik mulighed for at netværke og blive klogere på de digitale muligheder for din virksomhed.
Deltagerne siger:
TAK for et virkelig godt arrangement i dag! Det var inspirerende og virkelig mange gode oplæg, og som er til at omsætte til noget der kan bruges, med det samme. PS: Det er fedt du holdt fast på trods af restriktioner og afbud!
vh Christine, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
God oplæg, gode talere, som ikke brugte så lang tid på de kedelige slides i starten, men kom frem til sagens kerne hurtigt. God ordstyrer! vh Torben (Danske Bank)
Tak for et supergodt, veleksekveret og lærerigt arrangement i sidste uge. Jeg kom i al fald hjem med en masse ny viden, læringer og god energi. mvh Carina (Valcon)
En anderledes aften - det skal helt klart prøves igen! vh Susanne (Ørsted)
Det var en meget, meget god aften - med masser af læring fra dygtige folk! Og med god mad og vin, og et helt anderledes rum for netværk end jeg har prøvet før. Kan klart anbefales! Mvh Kim, Dwarf
Gode indlæg og god balance mellem indlæg og snak. Gode forhold og forplejning også
Sami Lars Olesen, Teamchef - Digital marketing, Coop Marketing
"Tak for en spændende eftermiddag"
Naja, Customer Experience Manager, Landbrugslotteriet





Tak for din besked. Vi vender tilbage til dig snart.
Digital Strategi & Innovation