Digitalt Salg & selvbetjening, kundeservice, rådgivning, innovation

Danmark er et af de mest digitaliserede samfund i verden, og et nedlukket Danmark satte ekstra gang i den digitale kundedialog i løbet af 2020. Det kaldes bla. ebusiness, ehandel, digital kundedialog, og der er mange tilbud til de hjemme-arbejdende og yderst digitale danskere. eHandel, eBusiness er standard, og fysiske møder er erstattet af webinarer og teams-møder. Dialogen med kunderne er i stigende grad digital, og kundernes forventninger er højere end nogensinde før, med krav om bedre selvbetjening, digital kundeservice, online møder og nye digitale services og digitale produkter. Dialogen med kunderne er forandret for altid, men hvordan kan vi lykkes bedre?

I samarbejde med Dansk Markedsføring, Danske Medier og Dansk Annoncører & Markedsførere, afholder vi seminarer, med forskellige vinkler på de udfordringer virksomhederne har med at udvikle den digitale kundedialog, eller det digitale salg

Tidligere konferencer:

Hvad får deltagerne med hjem?

Vi har udviklet seminarerne, så man kan deltage enkeltvis eller i grupper. Vi vil sikre, at du har fået ny viden med hjem, som du kan bruge i dit arbejde. Det vil være feks:

  • Hvordan kan du forbedre dine digitale salgskanaler?
  • Digitalt salg i nye former; hvad ændrer din industri – hvad giver nye muligheder
  • Gode digitale brugeroplevelser, og de tricks, tips og metoder der skaber dem
  • Hvordan organiseres et effektivt udvikling-samarbejde i organisationen?
  • Brug af nye teknologier – hvad virker og hvad skal man ikke gøre?

Kort sagt er det med fokus på lærerige, digitale dage, med oplæg fra de bedste, dem der var først igang, dem som har haft mest succes, og som fortæller det ud fra deres egen virksomheds strategiske vinkel, og giver deres bud på hvad der skal til for at få succes! En unik mulighed for at netværke og blive klogere på de digitale muligheder for din virksomhed.

Deltagerne siger:

TAK for et virkelig godt arrangement i dag! Det var inspirerende og virkelig mange gode oplæg, og som er til at omsætte til noget der kan bruges, med det samme. PS: Det er fedt du holdt fast på trods af restriktioner og afbud!

vh Christine, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen 

God oplæg, gode talere, som ikke brugte så lang tid på de kedelige slides i starten, men kom frem til sagens kerne hurtigt. God ordstyrer! vh Torben (Danske Bank)

Tak for et supergodt, veleksekveret og lærerigt arrangement i sidste uge. Jeg kom i al fald hjem med en masse ny viden, læringer og god energi. mvh Carina (Valcon)

En anderledes aften - det skal helt klart prøves igen! vh Susanne (Ørsted)

Det var en meget, meget god aften - med masser af læring fra dygtige folk! Og med god mad og vin, og et helt anderledes rum for netværk end jeg har prøvet før. Kan klart anbefales! Mvh Kim, Dwarf

Gode indlæg og god balance mellem indlæg og snak. Gode forhold og forplejning også

Sami Lars Olesen, Teamchef - Digital marketing, Coop Marketing

"Tak for en spændende eftermiddag"

Naja, Customer Experience Manager, Landbrugslotteriet

Billeder 10
almanak 5
Almanak1
Aften_alama_TS_website
Almanak3

Parkering:

Du kan mod betaling parkere i Experimentariums P-kælder ved at tage nedkørslen på Tuborg Boulevard. Det koster 15 kr. i timen at parkere i parkeringskælderen.

Du kan også parkere i P-kælderen under indkøbscentret Waterfront, som ligger lige ved siden af Experimentarium. Under Waterfront er parkering gratis de første to timer, herefter koster det 25 kr. pr. time.

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst et emne.
Indtast venligst en besked

Gennemføres i samarbejde med: