9. september 2021 - Tivoli Hotel

#digitalt salg & medier

Ny virkelighed for medier, virksomheder og brands

jweinrich-720-x

Jacob Weinreich

Direktør, Kommunikation & Marketing, TV2

Nomineret til "Årets CMO 2021"

MajaSand_epos

Maja Sand-Grimnitz

Marketing Direktør, EPOS

Lars Gudbrandsson

MichaelGade

Michael Gade

Direktør, Marketing, Jysk

Nomineret til "Årets CMO 2021"

Christian-Agger-square

Christian Agger

Direktør, Digital & Data, Telia

AstridDR

Astrid Bernitt-Wolf

Head of Brands & Sociale Medier, DR (og DR.TV)

stefankirkedal

Stefan Kirkedal

Head of Customer Insights, Matas

mortenstorm3

Morten Storm

Head of Digital, 3

Larsgudb22

Direktør, Salg & Marketing, Bonnier

Nomineret til "Årets CMO 2021"

Torsdag d. 9. september handler det om medier & virksomheder i digital transformation. Både de traditionelle nyheds-medier og de virksomheder, som begynder at opføre sig som medier. Hvad kan de lære af hinanden? Vi tager et kig bag facaden, og ser på de strategier der ligger bag. 

Du vil høre fra de førende danske medier, fra bedste CMO & marketeers fra de største virksomheder, og forstå deres strategiske indsatser i jagten på at skabe bedre kundeoplevelser og resultater.

Det bliver en lærerig dag, en unik mulighed for at netværke med dine marketing-kolleger og blive klogere samtidig.

Early bird til 1. august: Spar 1000,- kr

En dag med god tid og plads til læring og netværk i Tivoli Hotel & kongrescenter

Tivoli-Hotel-Congress-Center-Facade-17
Almanak3
Almanak1
maxresdefault

PROGRAM

8.00 - 9.00
CheckIn til "Digitalt Salg & Medier 2021"

Der serveres morgenmad, juice og kaffe/the - og netværket starter!

9.00 - 9.15: Velkommen og dagens program

Ved ordstyrer Thomas Kragh

9.15 - 10.00: Medier i en ombrydningstid - og marketing der sælger

Ved Jacob Weinreich, TV2

 

 

10.00 -10.30

Pause

10.30 - 11.15: Hvordan tilpasser du dig, når kunderne forsvinder?

Ved Lars Gudbrandsson, Bonnier

11.15 - 12.00: DR & DR.TV - streaming på kundernes betingelser - midt i orkanens øje

Ved Astrid Bernitt-Wolf, DR

 

 

12.00 - 13.00. Frokost

Tivoli Hotel serverer deres store frokostbuffet - og der er god tid til at netværke

12.00 - 12.45: eCommerce der har forandret forretningen - og vores tilgang til "medie-udviklingen"

Oplæg ved Michael Gade, Jysk

12.45 - 13.30: eCommerce der bygger på data - egne medier, partnere og købte medier

Oplæg ved Christian Agger, Telia

13.30 - 13.45: Pause

Tid til kaffe, kage, frugt og mere netværk

13.45 - 14.15: Virksomheden/Brandet som også er et medie - eCommerce der slår rekorder

Oplæg ved Stefan Kirkedal, Matas

14.15 - 15.00: Gaming, Brands, Gaming og nye medier ... hvad kan de bruges til for et brand?

Maja Frølunde Sand-Grimnitz, Marketing Direktør, EPOS

15.00 - 15.45: Panel-debat: Hvor går grænsen for de danske medier og virksomheder ? Vi diskuterer fremtidens eCommerce & medier

Debat om fremtidens medier og eCommerce:

  • Lars Gudbrandsson, Bonnier
  • Astrid Bernit-Wolf
  • Christian Agger
  • Michael Gade
  • Jacob Weinreich, Tv2
  • Maja Frølunde Sand-Grimnitz, EPOS

15.45 - 18.00
Jazz og Tapas

Netværket fortsætter med stille jazz, lækre tapas, gode vine, snacks og masser af tid til at dele dagens oplevelser

jazz1

18.00
Tak for idag ! Eller ... Netværket fortsætter for dem der har lyst på toppen af Tivoli, med drinks og mere jazz i højttalerne

Oplægsholdere:

LarsGudbrandsen

Lars Gudbrandsson

Direktør, Salg & Marketing, Bonnier

Lars’ karriere startede i 1997 hos TDC og senere Nokia, hvor han efter knap 15 år sluttede som markeds- og produktdirektør. Efterfølgende har han været produktdirektør hos Milestone Systems og medstifter og kommerciel direktør hos Alfenheim, inden han i 2012 gjorde sit virke hos Telia som bl.a. VP Customer Channels. Siden foråret 2016 har Lars siddet som CMO & EVP, Market hos Bonnier Publications.

ChristianAgger

Christian Agger

Direktør, Digital & Data, Telia

Christian er 5-dobbelt vinder af eHandlesprisen og mange andre digitale awards. Han har stået i spidsen for den digitale udvikling hos Satair og Saint-Gobain, og nu Telia. Hos Telia sidder data-analytikere og digitale udviklere og designere  tæt sammen. Christian har haft styrepinden i godt et år, og vil fortælle om hvordan gode data kan redde store selskaber i Corona-krise.

MichaelGade

Michael Gade

CMO, JYSK

Michael startede som Partner & Client Manager hos Happy Advertising i 1998. Efter ni år begyndte han som Marketing Manager hos Kop&Kande, og i 2009 skiftede han til Expert, senest som Nordic Marketing Manager. Siden 2014 har Michael siddet som Marketing Director hos Jysk.

jweinrich-720-x

Jacob Weinreich

Direktør, Kommunikations & Marketing, TV2

I 1996 startede Jacob sin karriere hos DR som produktionsleder og har efterfølgende siddet hos en række interessante virksomheder i Danmark, bl.a. som Managing Director i Bet24, Int. Managing Director hos Betfair samt Managing Director hos Clear Voices PR. Siden 2015 har Jacob gjort sit virke som Kommunikations- og marketingdirektør hos TV 2 Danmark

AstridDR

Astrid Bernitt-Wolf

Head of Brands & SoMe, DR

DR er landets største mediehus - altid i mediernes og politikernes søgelys. Hvordan kan man konkurrere imod Tv2 Play, Apple, Netflix, Amazon Prime ? Astrid vil fortælle om DR's marketingstrategi for DRTV, som i kampen med alle de kommercielle konkurrenter, også i tillæg arbejder hårdt for at få danskerne til at huske DR når de streamer. Et arbejde der i høj grad baserer sig på data

stefankirkedal

Stefan Kirkedal - Matas

Head of Customer Insights, Loyalty and Media Dev. hos Matas

MajaSand_epos

Marketing Direktør, EPOS

Maja Sand-Grimnitz

Med lanceringen af EPOS, i gaming, juli 2020 startede vi en global rejse med et ønske om at give markedet et nyt perspektiv på hvad audio kan gøre for gaming oplevelsen. Med udgangspunkt i markeds- og slutforbruger insights definerede vi en unik positionering og en klar målsæting for hvad EPOS skal bringe til slutforbrugeren. Et år senere er vi igennem første fase af en hæsblæsende rejse, som primært sker i den digitale/online sfære.

Maja er Director, Global Marketing, Gaming og styrer retningen, væksten og succesen ved det nyligt oprettede EPOS brand inden for gaming. Maja er et visionært medlem af ledelsen, og hendes store erfaring med global marketing og kommercielt fokus er afgørende for at opbygge virksomhedens tilstedeværelse og dominans på markedet for gaming audio. Maja har tidligere arbejdet med store globale brands og entertainment-virksomheder, herunder Carlsberg, Mastercard og ONE Championship, og hendes imponerende viden inden for marketing inspirerer hendes team til altid at være på forkant med konkurrenterne.

mortenstorm3

Morten Storm

Head of Digital, 3

Arrangør og ordstyrer: Thomas Kragh

Profil_TK

Thomas er erfaren ordstyrer og arrangør af flere netværk og konferencer. Læs mere her

Sponsorer

almanak 5
middag
Aften_alama_TS_website

Tilmelding til "Digitalt Salg & Marketing"

Pris: 3.995,- kr (ex. moms)

Early bird: 2.995,- kr (ex. moms) - til 1. august

Som deltager får du desuden 50% rabat på "Dansk Markedsførings brandindeks"-analyser:

Torsdag d. 9. september 2021

Tivoli Hotel

Arni Magnussons gade 2, 1577 København V

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst et gyldigt telefonnummer.
Indtast venligst en besked
Du skal acceptere Vilkår og Betingelser.