24. marts 2022 - Tivoli Hotel
Fremtidens medier & brands
Hvad kan vi forvente i 2022?

Key Note oplæg fra "Årets CMO 2021"
Jacob Weinreich
Direktør, Kommunikation & Marketing, TV2

Maja Sand-Grimnitz
Marketing Direktør, EPOS

Lars Gudbrandsson
Direktør, Salg & Marketing, Bonnier

Michael Gade
Direktør, Marketing, Jysk

Stefan Kirkedal
Head of Customer Insights, Matas

Dennis Christensen
Chef, DR Medieforskning

Michael Ewald Hansen
eCommerce Director, LAKRIDS BY BÜLOW
Det handler i 2022 i høj grad om fremtiden for danske medier & tilsvarende for danske virksomheders brug af digitale medier. Danske medier er i øget grad udfordret af internationale medier, der i øget grad er populære hos forbrugerne, og danske brands markedsfører sig derfor også i øget grad på de større medie-platforme - som feks Google's, Meta/Facebook's & Amazon, og virksomhederne begynder at opfører sig som medier. Hvad kan vi lære af hinanden? Hvem har brug for hvem? Har vi en fælles dansk interesse? Vi tager et kig bag facaden, og ser på de strategier der ligger bag.
Du vil høre fra de førende danske medier, fra bedste CMO & marketeers fra de største virksomheder, og forstå deres strategiske indsatser i jagten på at skabe bedre kundeoplevelser og resultater. Det bliver en lærerig dag, en unik mulighed for at netværke med dine marketing-kolleger og blive klogere samtidig.
En dag med god tid og plads til læring og netværk i Tivoli Hotel & kongrescenter




PROGRAM
8.00 - 9.00
CheckIn, registrering.
Der serveres morgenmad, juice og kaffe/the - og netværket starter!
9.00 - 9.10: Velkommen og dagens program
Ved ordstyrer Thomas Kragh & Peter Loell -
se temaer for konferencen på blog-sitet her
9.10 - 10.00: Medier i en ombrydningstid - og marketing der sælger
Netflix, HBO og andre mastodonter er de brands som Tv2 kæmper imod, og er på mange måder i orkanens øje for et dansk brand, der skal omstille sig til en kamp om seernes gundt hvert sekund. Tv2 klarer sig forrygende godt, men hvad bringer 2022 ?
Ved Jacob Weinreich, TV2
10.00 - 10.30: Mediernes udvikling og de nye markedsføringsmuligheder for brands
Oplæg ved Peter Loell, OMD. Peter har i +20 år rådgivet de største danske virksomheder om deres muligheder i den digitale mediebillede. Peter giver et overblik over de markedsføringsmæssige trends og den markedsudvikling vi ser globalt, og hvordan det spiller ind i dagens tema.
10.30 -11.00
Pause
11.00 - 11.30: Hvordan tilpasser du dig, når kunderne forsvinder?
Ved Lars Gudbrandsson, Bonnier
11.30 - 12.00: Digitalt salg, internationalt og med medie-partnere?
Ved Michael Ewald Hansen, Lakrids By Bülow
12.00 - 13.00. Frokost
Tivoli Hotel serverer deres store frokostbuffet - og der er god tid til at netværke
13.00 - 13.45: Danskernes forbrug af medier - DR Medieanalyse
Oplæg ved Dennis Christensen, DRs analyseafdeling. Den årlige medie-forbrugs-analyse, som er Danmarks største og mest veldokumenterede forbruger-analyse er netop udkommet. Dennis bringer os de dugfriske tal for hvad danskerne bruger tiden på ...
13.45 - 14.15: eCommerce der har forandret forretningen - og vores tilgang til "medie-udviklingen"
JYSK har øget sin digitale markedsføring, og har for 5. år i træk øget det totale salg.
Oplæg ved Michael Gade, CMO i JYSK - og læs om hans baggrund og indsast i 2021 her
14.15 - 14.45: Pause
Tid til kaffe, kage, frugt og mere netværk
14.45 - 15.15: Virksomheden/Brandet som også er et medie - eCommerce der slår rekorder
Oplæg ved Stefan Kirkedal, Matas
15.15 - 15.45: Online branding, events, gaming og nye medier ... hvordan kan du aktivere dit brand effektivt?
Maja Sand-Grimnitz, Marketing Direktør, EPOS
15.45 - 16.30: Panel-debat: Hvor går grænsen for de danske medier og virksomheder ? Vi diskuterer fremtidens eCommerce & medier
Debat om fremtidens medier og eCommerce:
- Lars Gudbrandsson, Bonnier
- Peter Loell, OMD
- Michael Gade, JYSK
- Jacob Weinreich, Tv2
- Maja Sand-Grimnitz, EPOS
16.30
Tak for idag!

Arrangør og ordstyrer: Thomas Kragh
Thomas er erfaren ordstyrer og arrangør af flere netværk og konferencer. Læs mere her
Oplægsholdere:

Jacob Weinreich
Direktør, Kommunikations & Marketing, TV2
I 1996 startede Jacob sin karriere hos DR som produktionsleder og har efterfølgende siddet hos en række interessante virksomheder i Danmark, bl.a. som Managing Director i Bet24, Int. Managing Director hos Betfair samt Managing Director hos Clear Voices PR. Siden 2015 har Jacob gjort sit virke som Kommunikations- og marketingdirektør hos TV 2 Danmark

Dennis Christensen
Chef for DR's medieforskning
Chef for DR Medieforskning, og hver dag optaget af samspillet mellem data og strategi samt anvendelsen af data som ledelsesværktøj. Årligt er han den der er ansigtet på den mest omfattende, grundige og citerede medie-amalyse af danskernes medieforbrug, som han vil dele de vigtigste pointer fra.

Lars Gudbrandsson
Direktør, Salg & Marketing, Bonnier
Lars’ karriere startede i 1997 hos TDC og senere Nokia, hvor han efter knap 15 år sluttede som markeds- og produktdirektør. Efterfølgende har han været produktdirektør hos Milestone Systems og medstifter og kommerciel direktør hos Alfenheim, inden han i 2012 gjorde sit virke hos Telia som bl.a. VP Customer Channels. Siden foråret 2016 har Lars siddet som CMO & EVP, Market hos Bonnier Publications.

Michael Gade
CMO, JYSK
Michael startede som Partner & Client Manager hos Happy Advertising i 1998. Efter ni år begyndte han som Marketing Manager hos Kop&Kande, og i 2009 skiftede han til Expert, senest som Nordic Marketing Manager. Siden 2014 har Michael siddet som Marketing Director hos Jysk.

Maja Sand-Grimnitz
Marketing Direktør, EPOS
Med lanceringen af EPOS, i gaming, juli 2020 startede vi en global rejse med et ønske om at give markedet et nyt perspektiv på hvad audio kan gøre for gaming oplevelsen. Med udgangspunkt i markeds- og slutforbruger insights definerede vi en unik positionering og en klar målsæting for hvad EPOS skal bringe til slutforbrugeren. Et år senere er vi igennem første fase af en hæsblæsende rejse, som primært sker i den digitale/online sfære.
Maja er Director, Global Marketing, Gaming og styrer retningen, væksten og succesen ved det nyligt oprettede EPOS brand inden for gaming. Maja er et visionært medlem af ledelsen, og hendes store erfaring med global marketing og kommercielt fokus er afgørende for at opbygge virksomhedens tilstedeværelse og dominans på markedet for gaming audio. Maja har tidligere arbejdet med store globale brands og entertainment-virksomheder, herunder Carlsberg, Mastercard og ONE Championship, og hendes imponerende viden inden for marketing inspirerer hendes team til altid at være på forkant med konkurrenterne.

Michael Ewald Hansen
eCommerce Director, LAKRIDS BY BÜLOW
Lakrids By Bülow har imponerende digitale resultater, som er skabt på teknisk og taktiske snilde, såvel som kreative måder at styrke sit brand på. Det er det sidste Michael vil have fokus på i sit oplæg, og hvordan begge dele hænger godt sammen.

Stefan Kirkedal - Matas
Head of Customer Insights, Loyalty and Media Dev. hos Matas
Matas er frontløber herhjemme i det digitale dialog med kunderne, og udbygger løbende den digitale kunde-dialog, med automatiseret, event-styret dialog-program. Hør om deres forventninger til fremtidens kunde-dialog.

Peter Loell
Director, OMD
Sponsorer



Tilmelding til "Fremtidens medier & brands"
Torsdag d. 24. marts 2022
Tivoli Hotel
Arni Magnussons gade 2, 1577 København V
Pris: 2.995,- kr (ex. moms)
Få 500,- rabat som medlem af Dansk Markedsføring - skriv "DM" ved tilmelding
Tilmelding med kreditkort
Tilmelding med faktura
Tak for din besked. Vi vender tilbage til dig snart med tilmeldingsbekræftelse og faktura.
Venlig hilsen
#Digitalt Salg
Soløsevej 11, 2820 Gentofte