1. juli 2021 - Tivoli Hotel

#digitalt salg & marketing

Nye strategier for virksomheder og brands

jweinrich-720-x

Jacob Weinreich

Direktør, Kommunikation & Marketing, TV2

Nomineret til "Årets CMO 2021"

Larsgudb22

Lars Gudbrandsson

Direktør, Salg & Marketing, Bonnier

Nomineret til "Årets CMO 2021"

MichaelGade

Michael Gade

Direktør, Marketing, Jysk

Nomineret til "Årets CMO 2021"

BrittD

Britt Damkjær

CRM & Change Management Coach

Aktuel med bogen "Its our customer"

Christian-Agger-square

Christian Agger

Direktør, Digital & Data, Telia

stefankirkedal

Stefan Kirkedal

Head of Customer Insights, Matas

mortenstorm3

Morten Storm

Head of Digital, 3

Troels-Bech-3.

Troels Bech

Landsholds-spiller/træner, Sportschef, Podcastvært mm

AstridDR

Astrid Bernitt-Wolf

Head of Brands & Sociale Medier, DR (og DR.TV)

Torsdag d. 1. juli 2020 handler det om de marketingstrategier der ligger bag det digitale salg. Hvad har vi lært af Corona-pandemien? Hvem tog markedsandele? Hvem kommer stærkere ud af krisen? Hvordan har marketing ændret fokus? Hvile data er de afgørende for succes? Hvem er de bedste samarbejdspartnere?

Du vil høre fra de bedste CMO & marketeers fra de største virksomheder, og forstå deres strategiske indsatser i jagten på at skabe bedre kundeoplevelser og resultater.

Det bliver en lærerig dag, en unik mulighed for at netværke med dine marketing-kolleger og blive klogere samtidig.

Early bird: 2.995,- kr (ex. moms) - til 1. juni

En dag med god tid og plads til læring og netværk i Tivoli Hotel & kongrescenter

Tivoli-Hotel-Congress-Center-Facade-17
Almanak3
Almanak1
maxresdefault

PROGRAM

8.00 - 9.00
Velkommen til "Digitalt Salg & Markedsføring" 2021

Der serveres morgenmad, juice og kaffe/the - og netværket starter!

9.00 - 12.00: oplæg og diskutioner

Program følger

12.00 - 13.00. Frokost

Tivoli Hotel serverer deres store frokostbuffet - og der er god tid til at netværke

13.00 - 16.00: oplæg og videndeling

Program følger

16.00 - 18.00
Jazz og Tapas

Netværket fortsætter med stille jazz, lækre tapas, gode vine, snacks og masser af tid til at dele dagens oplevelser

jazz1

18.00
Tak for idag ! Eller ... Netværket fortsætter for dem der har lyst på toppen af Tivoli, med drinks og mere jazz i højttalerne

Opdateret 6. april: Vi gennemfører naturligvis konferencen indenfor gældende restriktioner som sandsynligvis kræver brug af "Corona-pas".

Skulle arrangementet blive aflyst refunderes billetten naturligvis.

Foreløbige oplægsholdere (flere følger)

LarsGudbrandsen

Lars Gudbrandsson

Direktør, Salg & Marketing, Bonnier

Lars’ karriere startede i 1997 hos TDC og senere Nokia, hvor han efter knap 15 år sluttede som markeds- og produktdirektør. Efterfølgende har han været produktdirektør hos Milestone Systems og medstifter og kommerciel direktør hos Alfenheim, inden han i 2012 gjorde sit virke hos Telia som bl.a. VP Customer Channels. Siden foråret 2016 har Lars siddet som CMO & EVP, Market hos Bonnier Publications.

ChristianAgger

Christian Agger

Direktør, Digital & Data, Telia

Christian er 5-dobbelt vinder af eHandlesprisen og mange andre digitale awards. Han har stået i spidsen for den digitale udvikling hos Satair og Saint-Gobain, og nu Telia. Hos Telia sidder data-analytikere og digitale udviklere og designere  tæt sammen. Christian har haft styrepinden i godt et år, og vil fortælle om hvordan gode data kan redde store selskaber i Corona-krise.

MichaelGade

Michael Gade

CMO, JYSK

Michael startede som Partner & Client Manager hos Happy Advertising i 1998. Efter ni år begyndte han som Marketing Manager hos Kop&Kande, og i 2009 skiftede han til Expert, senest som Nordic Marketing Manager. Siden 2014 har Michael siddet som Marketing Director hos Jysk.

jweinrich-720-x

Jacob Weinreich

Direktør, Kommunikations & Marketing, TV2

I 1996 startede Jacob sin karriere hos DR som produktionsleder og har efterfølgende siddet hos en række interessante virksomheder i Danmark, bl.a. som Managing Director i Bet24, Int. Managing Director hos Betfair samt Managing Director hos Clear Voices PR. Siden 2015 har Jacob gjort sit virke som Kommunikations- og marketingdirektør hos TV 2 Danmark

AstridDR

Astrid Bernitt-Wolf

Head of Brands & SoMe, DR

DR er landets største mediehus - altid i mediernes og politikernes søgelys. Hvordan kan man konkurrere imod Tv2 Play, Apple, Netflix, Amazon Prime ? Astrid vil fortælle om DR's marketingstrategi for DRTV, som i kampen med alle de kommercielle konkurrenter, også i tillæg arbejder hårdt for at få danskerne til at huske DR når de streamer. Et arbejde der i høj grad baserer sig på data

stefankirkedal

Stefan Kirkedal - Matas

Head of Customer Insights, Loyalty and Media Dev. hos Matas

Tekst på vej ...

BrittD

Britt Damkjær; forfatter og aktuel med bogen "Its our customer"

Tekst på vej ...

mortenstorm3

Morten Storm

Head of Digital, 3

Tekst på vej ...

troelsbech2

Troels Bech, Podcastvært, kommentator mm

Arrangør og ordstyrer: Thomas Kragh

Profil_TK

Thomas er erfaren ordstyrer og arrangør af flere netværk og konferencer. Læs mere her

Sponsorer

almanak 5
middag
Aften_alama_TS_website

Tilmelding til "Digitalt Salg & Marketing"

Pris: 3.995,- kr (ex. moms)

Early bird: 2.995,- kr (ex. moms) - til 1. juni

Som deltager får du desuden 50% rabat på "Dansk Markedsførings brandindeks"-analyser:

Torsdag d. 1. juli 2021

Tivoli Hotel

Arni Magnussons gade 2, 1577 København V

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst et gyldigt telefonnummer.
Indtast venligst en besked
Du skal acceptere Vilkår og Betingelser.