Liveshopping

Hvordan skaber man succes med endnu en salgskanal?

23. februar 2022 - Tivoli Hotel

Early Bird pris: 995,- indtil 20. januar!

TimFrankAndersen

Tim Frank
Andersen

Co-founder & Executive Chairman
Liveshopper

Liveshopping: Tv shopping på steroider

JanneAndersen_Matas

Janne
Andersen

Head Of Business Development
Matas

Hvorfor liveselling er et vigtigt aktiv for brandet Matas & deres partnere

christianvester_elisa

Christian
Vester

CEO
ELISA | Easy Live Sales

Fra 0 til 1000 kunder på 1 år

perosetrgaard

Per
Jacobsen

Senior Advisor
Efficiens & ekstern lektor, CBS

Liveshopping strategisk og som kundeoplevelse

joakim_Power

Joakim
Sigvardt

E-commerce manager, Power

Hvordan udvikler vi Power TV? hvad gør vi selv? hvad kræves?

sebastianPower

Sebastian
Lillelund

Marketing manager, Power

Millioner i omsætning med liveshopping - og stigende betydning

carstenbjorgensen

Carsten Beck Jørgensen

International liveshopping specialist

Beauty-liveshopping i Asien & USA, en praktikers erfaring ...

Hvorfor liveshopping?

Tvangslukkede butikker satte for alvor gang i fænomenet liveshopping i Danmark i løbet af 2020. Men den nærhed, faglighed og oplevelse, der ligger i liveshopping, er unik og kan redefinere måden, vi shopper på til gavn for de lokale butikker. Men også brands kan få stort udbytte af at hoppe på live-toget. Hvordan lykkes man med liveselling, liveshopping, social commerce? Hvem gør det godt? Hvad er de kritiske aktiviteter at lykkes med? Vi vil have fokus på hvordan vi kan løfte arbejdet med denne nye salgskanal. Vi vil bla. komme ind på:

  • Gode brugeroplevelser, og de tricsk, tips og metoder der skaber dem
  • Digital salg i nye former; hvad ændrer din industri – hvad giver nye muligheder
  • Hvordan kan Liveselling skabe nye salgskanaler/systemer for dig?
  • Hvordan udvikler man effektivt setup ?
  • Brug af nye teknologier i liveselling- og hvad skal man ikke gøre?

Det bliver en lærerig og spændende eftermiddag, med oplæg fra dem der var først igang, dem som har solgt mest, og dem som ser det fra en virksomheds-strategisk vinkel, og ser på hvad der skal til for at få succes!

Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de muligheder som livesellling giver.

Hvad får du med hjem?

  • Inspiration og konkrete tips & tricks til at løfte liveelling i din virksomhed, så du kan løfte værdien hos kunderne og kundedialogen
  • Konkrete redskaber der kan hjælpe på aktuelle livesellling-projekter i dit team, afdeling eller på tværs af organisationen
  • Inspiration og erfaringer fra cases i de førende danske & internationale virksomheder
  • Værdifuld strategisk viden og indsigt i de centrale indsatsområder

PROGRAM

13.00 - 13.30
Registrering, kaffe, vand & netværk

13.30 - 13.40: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

13.40 - 14.15: Tim Frank Andersen, Liveshopper:
"Liveshopping: Tv shopping på steroider"

Liveshopping på Nettet er stadig et ganske nyt fænomen. Alligevel udgør det allerede i dag ca. 15% af al e-commerce omsætning i Kina, og det vokser bare år for år. De første progressive e-handlere herhjemme er hoppet med på denne nye måde at interagere med kunderne på. Fordi det er en meget effektiv måde at hjemtage ejerskabet over dine kunderelationer, din kundedata og dit indhold. Tim Frank Andersen kommer med en kvalificeret gennemgang af mulighederne og et overblik over, hvad det kræver for at komme i gang.

14.15 - 14.45: Janne Andersen, Matas
"Hvordan vi i Matas servicerer partnere med Liveshopping"

Matas har længe været frontløber digitalt i Danmark, og var også blandt de første til at benytte sig af "Social commerce" - eller "Liveshopping". Janne vil give os en inside til hvad der kræves for at udvikle en platform til glæde for kunder og Matas partnere, og dermed en vigtig strategisk indsats for at udvikle Matas' digitale salgskanaler.

14.45 - 15.15. Per Østergaard Jacobsen, CBS:
"Liveshopping i et strategisk perspektiv i forhold til kunderejsen og de ustyrlige kunder".

Live-stream shopping oplever hidtil uset vækst ikke mindst drevet af Covid 19 og har tiltrukket sig udbredt opmærksomhed på det globale marked. Kina er det marked med de mest aktive brugere og det er derfor relevant at se nærmere på deres erfaringer. På trods af den eksponentielle vækst i live e-handel shopping, der er stadig udfordringer at forstå kundernes adfærd og dermed udnytte denne nye kanal. Der findes begrænset forskning på området.  En spændende observation er, at er live streaming blevet en ny tjeneste på SoMe handelsplatforme, der gør det muligt for selv små butikker/sælgere at sælge produkter online uden et massivt teknologisk og investeringsmæssigt set up. Sammenlignet med traditionelle digitale handel ser det ud til at den interpersonelle interaktion et vigtigt træk ved live streaming shopping. Per gennemgår de nyeste forskningsartikler på området, som han anvender i sin undervisning på CBS krydret med lokale erfaringer, sætter det i et perspektiv til de ustyrlige kunder i en digital verden og deres kunderejse.

15.15 - 15.30 Pause & netværk

15.30 - 16.00: Joakim Sigwardt & Sebastian Lillelund, Power:
" et smugkig bag ved Power TV"

Ved lanceringen (25. februar 2021), sagde Power's direktør, Jesper Boysen: ”POWER TV kommer til at tage danskerne med storm, og vi forventer allerede på premiereaftenen, at flere tusinde danskere vil klikke sig ind på vores Facebook-event. Vi skal have tømt vores lager, før vi modtager nye produktsendinger fra Asien, så der bliver skruet godt ned for prisen. Det plejer danskerne at tage godt imod, og vi går da også efter at omsætte for mere end fem millioner kroner under showet. Der bliver fuld fart på,”. Og der har været fart på!

15.45 - 16.15: Christian Vester, Elisa:

"1000 kunder på 1 år"

Alle nøgletallene bliver ved at stige for ELISA by Easy Live Sales, der tilbyder en robot, som gør det lettere for butikker at lave liveshopping på sociale medier. Siden årsskiftet har de tre medstiftere, Nikolai Aas Pedersen, Christian Degn Vester og Rasmus Aas Pedersen, haft travlt med at byde nye kunder velkommen. – Fra at være en coronating, så man kunne overleve som virksomhed, er det en ny hybrid for mange. Og det er ikke kun én type forretninger, der har succes med det, fortæller Christian Vester

16.15 - 16.45: Carsten Beck Jørgensen:
"Liveshopping i USA & Asien!"

Carsten har udviklet liveshopping-koncepter for store brands i beaty-branchen i USA og Asien, og fortæller om sine erfaringer, og hvad vi kan lære af de største brands ... vi slutter med et kig ud i fremtiden!

16.45

Netværk, øl/vand, chips ...

TimFrankAndersen

Tim Frank Andersen

Co-founder & Executive Chairman, Liveshopper M.Sc. Computer Science

JanneAndersen_Matas

Janne Andersen

Head Of Business Development, Matas

perosetrgaard

Per Østergaard Jacobsen

Senior Advisor, CBS & CEO, Efficiens

Per Østergaard Jacobsen, direktør i Efficiens anses for en af de førende eksperter i CRM og kunderelation og er aktuel med bogen ” Kunderejsen & de ustyrlige kunder i en digital tidsalder” der er skrevet sammen med Professor Torsten Ringberg, CBS.

sebastianPower

Sebastian Lillelund

Sales Manager Sound & Vision, Power

joakim_Power

Joakim Sigvardt

E-commerce manager, Power

carstenbjorgensen

Carsten Beck Jørgensen

International liveshopping specialist

christianvester_elisa

Christian Vester

CEO, ELISA | Easy Live Sales

Profil_TK

Thomas Kragh

Arrangør og ordstyrer

Thomas er erfaren ordstyrer fra flere konferencer og netværk.

Tidligere digitalchef i bla. Berlingske, Post Danmark, Nykredit, Alka.

Se mere på https://digitalstrategiinnovation.dk/

Sponsorer

Dansk Markedsføring - netværk, kurser, seminarer & konferencer ...

Liveshopping

Torsdag d. 23. februar 2022

Tivoli Hotel & Congress Center

Arni Magnussons Gade 2, 1577 København

Pris: 1.495,- kr (ex. moms)

Early Bird: Spar 500 kr. inden 20. januar

Medlemmer af Dansk Markedsføring får 500Kr. rabat - skriv "DM" i tilmeldingsformularen

betal med kreditkort

Tilmelding med faktura

Rabat ved +3 billetter: 500kr pr. billet
skriv deltagernavne i formularen

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst et gyldigt telefonnummer.
Indtast venligst en besked
Du skal acceptere Vilkår og Betingelser.

TILMELD NYHEDSBREV