Digitale kundeoplevelser
Den personlige og relevante kundeoplevelse er central for eBusiness , eHandel & selvbetjeningsløsninger. For mange virksomheder er de digitale kundeoplevelser afgørende for virksomheders succes. Seminaret har fokus på hvordan der udvikles gode digitale kundeoplevelser hos de bedste
29. september, kl. 13-17
Experimentarium, Tuborg Havnevej 7, 2900 Hellerup

Sanne
Vincent
Ehandelschef i Brødrene Dahl
Saint-Gobain
Personalisering i det digitale salg

Kristina
May
Adm Dir. & Partner
DesignKan
Design kan få folk til at føle noget og det kan gøre en reel forskel - lær fra de bedste cases

Heidi
Torm
IT Udviklingsdirektør
Top Danmark
Den gode brugeroplevelse i digital selvbetjening

Mikkel Marius
Winther-Lange
Chief Experience Officer
Hobbii
Vækst gennem community og customer experience

Toke
Lund
Founding partner
CEO
Enterspeed
En god brugeroplevelse med velkomponerede digitale løsninger er god forretning
Hvorfor er det vigtigt, at have fokus på digitale kundeoplevelser?
Danmark er et af de mest digitaliserede samfund i verden, og et nedlukket Danmark satte ekstra gang i den digitale kundedialog i løbet af 2020. Det kaldes bla. ebusiness, ehandel, digital transformation og digital kundedialog, og der er flere og flere digitale tilbud til de hjemme-arbejdende og yderst digitale danskere. Dialogen med kunderne bliver i stigende grad digital, og kundernes krav og forventninger er højere end nogensinde før, med krav om bedre selvbetjening, digital kundeservice, online møder og nye digitale services og digitale produkter. Dialogen med kunderne er forandret for altid, men hvordan kan vi lykkes bedre? hvad giver den bedste digitale kundeoplevelse?
Vi afholder ialt 4 seminarer, med forskellige vinkler på de udfordringer virksomhederne har med at udvikle den digitale kundedialog, eller det digitale salg. De næste er;
29. september: Hvordan udvikles de gode digitale kundeoplevelser?
Danmark har udviklet verdens mest digitaliserede samfund, og er lykkedes med rigtig meget digital selvbetjening, både B2B, B2C og ikke mindst i offentligt regi. Med ret store økonomiske gevinster. Men hvordan arbejdes der reelt med digital kundeoplevelse i de bedste danske virksomheder? hvilke udfordringer er der fokus på? hvordan ændres samarbejdet og arbejdsgange i de succesfulde virksomheder? Vi vil på dette seminar give et dybere indblik i hvordan arbejdet med kundeoplevelsen styres, hvilke ændringer, fejl og successer der skaber de bedste digitale kundeoplevelser.
Vi vil bla. komme ind på:
- Udviklingen af kundeoplevelser i samarbejde imellem Marketing, Salg & IT - og kunderne!
- Digital selvbetjening i nye kanaler og nye teknologier der skaber fundament for den gode kundeoplevelse
- Gode brugeroplevelser og teknologien bag, og de udfordringer større virksomheder har
- Hvordan udvikler man effektivt teknisk og organisatorisk setup ?
Det bliver en lærerig og spændende eftermiddag, med oplæg fra dem der er i fuld gang, og dem som ser det fra en virksomheds-strategisk vinkel, og ser på hvad der skal til for at få succes!
Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de muligheder som nye teknologier i gamle virksomheder giver.
Hvad får du med hjem?
Du kan deltage i de 4 seminarer enkeltvis eller i grupper (med rabat). Du kan nøjes med et eller tage dem alle 4 (med rabat). Uanset vil vi sikre, at du har fået ny viden med hjem, som du kan bruge i dit arbejde. Det vil være feks:
- Hvordan kan du forbedre dine digitale salgskanaler? Nye metoder og værktøj!
- Oplæg og cases fra de bedste danske virksomheder - lær fra andre brancher!
- Digitalt salg i nye former; hvad ændrer din industri – hvad giver nye muligheder?
- Gode digitale brugeroplevelser, og de tricks, tips og metoder der skaber dem ...
- Hvordan organiseres et effektivt udvikling-samarbejde i organisationen?
- Brug af nye teknologier – hvad virker og hvad skal man ikke gøre?
Kort sagt bliver det 4 inspirerende og lærerige dage i Experimentariet, med oplæg fra de bedste, dem der var først igang, dem som har haft mest succes, og som fortæller det ud fra deres egen virksomheds strategiske vinkel, og giver deres bud på hvad der skal til for at få succes! En unik mulighed for at netværke og blive klogere på de digitale muligheder for din virksomhed.
Hvem er i målgruppen?
Du er marketingchef, projektleder, digitalchef, IT-chef, service designer, UX designer, UI designer, frontend udvikler, fullstack udvikler, backend udvikler, product owner, agile team lead, forretningsudvikler – eller med en anden rolle arbejder med den digitale kundeoplevelse.
Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med god digital brugeroplevelse, og vil gerne lære fra de bedste.
PROGRAM
13.00 - 13.30
Registrering, kaffe, vand & netværk
13.30 - 13.40: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh
13.40 - 14.15: Kristina May, DesignKan!:
"Design kan få folk til at føle noget og det kan gøre en reel forskel"
Kristina May og hendes Podcast "Design Kan" (https://designkan.dk/) har fokus på, hvad design og branding kan gøre for en virksomhed og forstærke kundeoplevelser. Kristin vil bla komme ind på, hvordan godt design kan udvikles, og hvilke cases der har givet rigtig gode kundeoplevelser. Herunder hvad der er vigtigt at forholde sig til, hvad der desværre ofte går galt og om den magi, der opstår, når det lykkes!
Gennem 70+ podcastafsnit om design, og 15 års erfaring, har Kristina samlet en håndfuld stærke indsigter og eksempler på gode kundeoplevelser med virksomheders Code-play.
14.15 - 14.45: Toke Lund, Enterspeed:
"Digital Transformation i modne virksomheder på 3 mdr.!?"
Toke Lund har tidligere arbejdet i ledende stillinger i LEGO Group, SallingGroup og hos Noviell, hvor han har fokuseret på transformationer og digitale initiativer. En stor del af Tokes arbejdsliv er blevet brugt på at optimere forretninger og deres evne til at tilpasse sig nye omstændigheder. IT-infrastruktur, agilitet, ressourcer og Time To Market er nogle af de helt store udfordringer, som især modne virksomheder støder på, når de går i gang med deres digital transformationsrejse.
I dag er Toke Lund direktør og partner i startup-selskabet Enterspeed, som udvikler software til Enterprise-virksomheder. Enterspeeds Speed Layer er en væsentlig ingrediens, når du vil gøre digital udvikling hurtigere, simplere og bedre. Det vil sige, at Enterprise-virksomheder får mulighed for at bringe deres initiativer hurtigere i markedet og ved færre omkostninger.
Enterspeed er bannerfører for den helt nye kategori Digital Experience Composition (DXC) og løser orkestreringsudfordringer for både moderne composable-arkitekturer og for klassiske monolitter, der ønsker at gå headless.
Dette oplæg vil inspirere dig til at tænke IT-infrastruktur mere strategisk, mere composable – og udfordre den traditionelle tænkning om IT-projekter.
14.45 - 15.15 Pause & netværk
15.15 - 15.45: Sanne Vincent: "Det effektive personaliserede digitale salg hos Brd. Dahl & Saint Gobain"
Hør om Brødrene Dahls personaliserings- og ecommerce rejse, samt hvordan det er lykkedes at etablere en ny kundedataplatform (CDP) der skal sikre personaliserede kundeoplevelser i de digitale kanaler fremadrettet.
Sanne vil give status på det meget omfattende arbejde, som skal sikre et optimeret, personlig kundeoplevelse. Hun vil fortælle om Brødrene Dahls arbejde det seneste år med at etablere en ny CDP og hvordan denne indgår i den strategiske rejse mod branchens mest personaliserede website/digitalt salg.
15.45 - 16.15. Heidi Torm, Top Danmark:
"Den digitale forsikringsvirksomhed".
I forsikringsbranchen investeres i disse år store summer i at digitalisere både de interne processer og dialogerne med kunder. Investeringerne er drevet af bestyrelser i hele branchen og handler om at blive klar til en mere gennemgribende ændring af både forretningsmodeller, produkter, organisering, it systemlandskab og kundeservice.
Hør Topdanmark fortælle åbent om læringerne fra deres digitale transformation, som startede med en grundlæggende omlægning til agil udvikling for ca. 13 år siden. Siden har både store kernesystemudskiftninger, implementering af kundesystem og onlineplatforme, brug af ny teknologi som IoT, voice, machinelearning, datalakes mm. boostet udviklingen markant. Virksomheden har nu fokus på den digitale kultur i hele organisationen, som skal sikre, at der tænkes ægte digitalt i alle sammenhænge – både når der udvikles produkter, tales med kunder og besluttes forretningstilgang.
Heidi Torm er IT Udviklingsdirektør og har været ansat i Topdanmark i 14 år, hvor hun har stået i spidsen for flere af Topdanmarks centrale digitale indsatsområder både i agilt og projekt setup. I sin nuværende rolle har hun ansvaret for ca. 130 it specialister og ledere samt en lang række forskellige it platforme, som skal understøtte Topdanmarks digitale målsætninger.
16.15 - 16.45: Mikkel Marius Winther-Lange, Hobbii: "Vækst gennem community og customer experience"
Hobbii sælger garn og vandt sidste år Børsens Gazellepris som Danmarks hurtigst voksende virksomhed med en vækst på over 1300% over de sidste fire år. I år har de solgt majoriteten af selskabet til kapitalfonden Verdane for et trecifret millionbeløb. En central del af strategien er at være "mere end bare en garnforretning" men i stedet understøtte kundernes passion for hækling og strik hele vejen igennem brugerrejsen, herunder med strikke- og hækleopskrifter, live video og endda en bingo-app med garnbingo hver uge!
Hør Chief Experience Officer Mikkel Marius Winther-Lange fortælle hvordan gratis strikkeopskrifter og bingo hænger sammen med at drive en succesfuld e-com forretning og få hans vigtigste erfaringer fra hands-on arbejdet i en virksomhed som har vist sig i stand til at konvertere den gode digitale kundeoplevelse til vækst.
16.45 Whats in it for me?
Hvad er det vi kan tage med hjem? En guided rundtur i Experimentarium med opsamlingen på dagens pointer, og link til din egen hverdag, arbejdsliv og opgaver.
Tak for idag!

Sanne Vincent
Ehandelschef
Saint Gobain & Brd. Dahl

Heidi Torm
IT Udviklingsdirektør
Top Danmark

Kristina May
Adm Dir./Partner, design expert, public speaker
DesignKan

Mikkel Marius Winther-Lange
Chief Experience Officer, videoer & communities; Hobbii

Toke Lund
Partner & CEO
Enterspeed

Thomas Kragh
Arrangør og ordstyrer
Thomas er erfaren ordstyrer fra flere konferencer og netværk.
Tidligere digitalchef i bla. Berlingske, Post Danmark, Nykredit, Alka.
Se mere på https://digitalstrategiinnovation.dk/
Vi arbejder løbende på programmet, så følg med her
Sponsorer
Digitale kundeoplevelser
Torsdag d. 29. september 2022
Experimentarium
Tuborg Havnevej 7, 2900 Hellerup
Pris: 1.495,- kr (ex. moms)
Rabat. 2.495 for 2, 2.995 for 3, 3.495 for 4 billetter. Skriv deltageres navn, titel og email i tilmeldingsformularen. De 4 billetter kan bruges på tværs af de 4 seminarer
Medlemmer af Dansk Markedsføring, Danske Medier eller DAOM (Danske annoncører og markedsførere) får 500Kr. rabat - skriv "Medlem" i tilmeldingsformularen. Gælder ved betaling pr faktura, og maks 500kr pr virksomhed
betal med kreditkort
1.495,- kr for 1 billet
RABAT: 2.495,- kr for 2 billetter
RABAT: 2.995,- kr for 3 stk
RABAT: 3.495,- kr for 4 stk
Eller med faktura
RABAT: 2 stk: 2.495
3 stk: 2.995 - 4 stk: 3.495
Skriv deltageres navn, titel og email i formularen
Tak for din besked. Vi vender tilbage til dig snart med tilmeldingsbekræftelse og faktura.
Venlig hilsen
#Digitalt Salg
Soløsevej 11, 2820 Gentofte
TILMELD NYHEDSBREV
Tak for din abonnement tegning!
Check venligst din e-mail boks for yderligere instruktioner.