Digital Finans

Digital kundedialog m. webinarer, chat og automatisering er centrale for virksomheders digitalisering. Seminaret har fokus på hvordan der udvikles den gode digitale kundedialog

23. marts, kl. 13-17

Tivoli Hotel, Arni Magnussons Gade 2, 1577 København

HGA1

Henrik Georg
Andersen

Chefkonsulent, HR
Nykredit

Når træningsbanen er en virtuel bank

malin_AKA

Malin Marker
Persson

Udviklings- og digitaliseringsdirektør
Akademikernes A-kasse

Automatisering og chat til både besparelser og bedre kundeoplevelser

MaritGjervan

Marit
Gjervan

Area Lead
Danske Bank

Webinarer - før, under og efter Corona - i Danmark & Norge

 

LasseHøgfeldt

Lasse
Høgfeldt

Head of Communications; social media, webinarer, TV mm Jyske Bank.

Strategien bag brugen af video, webinarer og andre digitale dialog-værktøjer

 

Hvordan udvikles den gode kundedialog?

Danmark er et af de mest digitaliserede samfund i verden, og et nedlukket Danmark satte ekstra gang i den digitale kundedialog i løbet af 2020. Det kaldes bla. ebusiness, ehandel, digital kundedialog, og der er mange tilbud til de hjemme-arbejdende og yderst digitale danskere. eHandel, eBusiness er standard, og fysiske møder er erstattet af webinarer og teams-møder. Dialogen med kunderne er i stigende grad digital, og kundernes forventninger er højere end nogensinde før, med krav om bedre selvbetjening, digital kundeservice, online møder og nye digitale services og digitale produkter. Dialogen med kunderne er forandret for altid, men hvordan kan vi lykkes bedre?

I samarbejde med Dansk Markedsføring, Danske Medier og Dansk Annoncører & Markedsførere, afholder vi 4 seminarer, med forskellige vinkler på de udfordringer virksomhederne har med at udvikle den digitale kundedialog, eller det digitale salg.

De 3 andre er:

23. marts: Hvordan udvikles den gode digitale kundedialog?

Danmark har udviklet verdens mest digitaliserede samfund, og er lykkedes med rigtig meget digital selvbetjening & kunde-service. Men hvordan arbejdes der reelt med digital kundeservice i de store danske virksomheder – hvad er det for nogle udfordringer og arbejdsgange som der reelt arbejdes med. Vi vil på dette seminar give et dybere indblik i hvordan dialogen styres, og hvilke effekter der kan opnås.

Vi vil bla. komme ind på:

  • Webinarer & SoMe - den effektive brug og effekt
  • Samarbejdet imellem Marketing, Kommunikation, Salg & IT
  • Chat & automatisering af kundeservice, og de gode brugeroplevelser og teknologien bag
  • Hvordan udvikler man effektivt teknisk og organisatorisk setup ?

Det bliver en lærerig og spændende eftermiddag, med oplæg fra dem der er i fuld gang, og dem som ser det fra en virksomheds-strategisk vinkel, og ser på hvad der skal til for at få succes!

Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de muligheder som nye teknologier i gamle virksomheder giver.

Hvad får du med hjem?

Du kan deltage i de 4 seminarer enkeltvis eller i grupper (med rabat). Du kan nøjes med et eller tage dem alle 4 (med rabat). Uanset vil vi sikre, at du har fået ny viden med hjem, som du kan bruge i dit arbejde. Det vil være feks:

  • Hvordan kan du forbedre dine digitale salgskanaler? Nye metoder og værktøj!
  • Oplæg og cases fra de bedste danske virksomheder - lær fra andre brancher!
  • Digitalt salg i nye former; hvad ændrer din industri – hvad giver nye muligheder?
  • Gode digitale brugeroplevelser, og de tricks, tips og metoder der skaber dem ...
  • Hvordan organiseres et effektivt udvikling-samarbejde i organisationen?
  • Brug af nye teknologier – hvad virker og hvad skal man ikke gøre?

Kort sagt bliver det 4 inspirerende og lærerige dage i Experimentariet, med oplæg fra de bedste, dem der var først igang, dem som har haft mest succes, og som fortæller det ud fra deres egen virksomheds strategiske vinkel, og giver deres bud på hvad der skal til for at få succes! En unik mulighed for at netværke og blive klogere på de digitale muligheder for din virksomhed.

Hvem er i målgruppen?

Du er marketingchef, projektleder, digitalchef, IT-chef, service designer, UX designer, UI designer, frontend udvikler, fullstack udvikler, backend udvikler, product owner, agile team lead, forretningsudvikler – eller med en anden rolle arbejder med den digitale kundeoplevelse.

Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med god digital brugeroplevelse, og vil gerne lære fra de bedste.

PROGRAM

13.00 - 13.30
Registrering, kaffe, vand & netværk

13.30 - 13.40: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

13.40 - 14.15: Malin Marker Persson, Akademikernes Akasse: "Chat & automatisering til bedre effekt og kundeoplevelse"

Danmarks største a-kasse har forbedret deres service med de muligheder, som digital teknologi tilbyder, herunder bl.a. en chatbot, der besvarer medlemmernes spørgsmål 24/7. Responstiderne er kortere, medlemmerne er mere tilfredse, og medarbejderne får tid til at give medlemmer med mere krævende problemer bedre service. Implementering af digital teknologi kræver, at hver eneste medarbejder i organisationen bakker op, også ledelsen. Det har Malin stor erfaring og meget konkrete råd omkring.

Udover sin store erfaring med den konkrete implementering af ny teknologi i organisationen, er Malin Marker Persson visionær: Hun har en klar vision for, hvordan organisationen kan tilbyde god service 24/7 på alle kanaler. Hun har tidligere arbejdet i Erhvervsministeriets Disruption Task Force's advisory board og været Digitaliserings- og Udviklingschef i HK, hvor hun bl.a. beskæftigede sig med fremtidens arbejdsplads, digital omstilling og transformationsledelse.

Malin Marker Persson er ekspert i implementeringsledelse, både strategisk og praktisk. Og hun kan lære fra sig:

  • Hvilke forandringer skaber ny teknologi i organisationen?
  • Hvordan skal arbejdet reorganiseres, og hvilke nye roller medfører det?
  • Hvilke medarbejdere skal opkvalificeres, og hvilke nye medarbejdere bliver der brug for?

14.15 - 14.45: Henrik Georg Andersen, Nykredit: "Når træningsbanen er en virtuel bank"

Nykredits ledere øver sig i en fiktiv bank: »De kommer tilbage med 1000 watt i øjnene«. Over 400 ledere i Nykredit er netop nu på kursus med simulationsbaseret ledertræning på programmet. Atlas Bank hedder den fiktive bank, som danner rammen om træningen. Her er udfordringerne store, for hverken kundetilfredshed, medarbejdertrivsel eller indtjeningen er i top. Det halter også med diversiteten, ligesom den almindelige forretningspraksis godt kan trænge til et eftersyn.
Atlas Bank er ikke en almindelig bank. Den er designet som en virtuel antitese til Nykredit, og på den måde tilbyder Atlas Bank en lærende og legende træningsbane, der simulerer ledernes hverdags¬problemstillinger.
Medarbejderne er fiktive personer på tablets, og opgaverne løses ved at sætte diverse teams og lede de virtuelle medarbejdere - samtidig med, at nye udfordringer hele tiden kommer på tværs. Hvert lederhold har sit eget dashboard, som holder oversigt over resultatskabelse, motivation, omdømme, kompetencebehov etc.
Henrik har ansvaret for satsningen og uddyber, hvordan det kan lade sig gøre - og hvilke fordele det giver.
Henrik har flere års erfaring med forretningsudvikling og er i dag en del af HR Development-teamet hos Nykredit. Henrik arbejder med leder- og talentudvikling – og han var projektleder for Nykredits Ledelsesakademi og udvikling af den virtuelle træningsbane Atlas Bank

14.45 - 15.15 Pause & netværk

15.15 - 15.45. Marit Gjervan: "Webinarer - før, under og efter Corona - i Danmark & Norge".

Hør Marit tale om erfaringerne med webinarer i Danske Bank, bla. hvordan de vil udnytte webinarer mere kommercielt, til både markedsføring og salg/leads Marit vil også trække på erfaringer fra Danske Banks norske afdeling, som er kommet langt med dette og hvordan de vil adoptere modellen i Danmark
Marit Gjervan har 19 års erfaring med kommunikation og markedsføring. Har produceret webinarer siden 2016, og har de seneste år været områdeansvarlig for Video, webinar & Livestream i Danske Bank.

15.45 - 16.15: Lasse Høgfeldt, Jyske Bank:
"Strategien bag brugen af Jyske Bank TV, webinarer og andre digitale kunde-dialogværktøjer"

Jyske Bank har længe været frontløber digitalt i Danmark, og var også blandt de første til at benytte sig af "webinarer" - ligesom de som bekendt har deres egen TV-kanal. Lasse vil give os en inside til hvad der kræves for at udvikle en platform til glæde for kunderne og partnere, og dermed en vigtig strategisk indsats for at udvikle Jyske' digitale kommunikations-kanaler.

16.15 Afrunding

Tak for idag!

malin_AKA

Malin Marker Persson

CDO, Udviklings- og digitaliseringsdirektør
Akademikernes A-kasse

HGA1

Henrik Georg Andersen

Chefkonsulent, HR, Nykredit

MaritGjervan

Marit Gjervan

Area Lead
Danske Bank

LasseHøgfeldt

Lasse Høgfeldt

Head of Communications, Jyske Bank. Head of Social Media, Jyske Bank. Editor-in-chief, Jyske Bank TV.

Profil_TK

Thomas Kragh

Arrangør og ordstyrer

Thomas er erfaren ordstyrer fra flere konferencer og netværk.

Tidligere digitalchef i bla. Berlingske, Post Danmark, Nykredit, Alka.

Se mere på https://digitalstrategiinnovation.dk/

Vi arbejder løbende på programmet, så følg med her

Sponsorer

Digital Kundedialog

Torsdag d. 23. marts 2023

Tivoli Hotel, Arni Magnussons Gade 2, 1577 København

Pris: 1.495,- kr (ex. moms)

Rabat. 2.495 for 2, 2.995 for 3, 3.495 for 4 billetter. Skriv deltageres navn, titel og email i tilmeldingsformularen. De 4 billetter kan bruges på tværs af de 4 seminarer

Medlemmer af Dansk Markedsføring, Danske Medier eller DAOM (Danske annoncører og markedsførere) får 500Kr. rabat - skriv "Medlem" i tilmeldingsformularen. Gælder ved betaling pr faktura, og maks 500kr pr virksomhed

betal med kreditkort

1.495,- kr for 1 billet

RABAT: 2.495,- kr for 2 stk

RABAT: 2.995,- kr for 3 stk

RABAT: 3.495,- kr for 4 stk

Eller med faktura

RABAT: 2 stk: 2.495
3 stk: 2.995 - 4 stk: 3.495

Skriv deltageres navn, titel og email i formularen

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst et gyldigt telefonnummer.
Indtast venligst en besked
Du skal acceptere Vilkår og Betingelser.

TILMELD NYHEDSBREV