Hvilke medier er de rigtige? Hvilke budskaber er mest effektive? Hvordan måler vi effekten på tværs af medier?
På denne konference ser vi nærmer på hvordan arbejdes der med effektivitet af markedsføringen i de bedste danske virksomheder – hvad er det for nogle nye udfordringer og nye data som der analyseres på. Vi vil give et dybere indblik i hvordan budskaber, medier og formater kan måles og ses på tværs, og hvilke metoder og værktøjer der bruges.
Vi vil bla. komme ind på:
- Marketing-data analyse og effekt-analyse - de effektive metoder, værktøjer og effekt
- De forskellige typer af effekt-data - og hvordan man brygger bro imellem dem
- Samarbejdet internt imellem Marketing, Kommunikation, Salg & IT
- Brug af data til effekt-måling af marketing - og teknologien bag
- Hvordan udvikler man et effektivt organisatorisk setup? inkl. bureau/insourcing
Det bliver en lærerig og spændende eftermiddag, med oplæg fra dem der er i fuld gang, og dem som ser det fra en virksomheds-strategisk vinkel, og ser på hvad der skal til for at få succes!
Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de muligheder som nye teknologier i gamle virksomheder giver.