daom

Marketing Netværket

Netværks-events for marketingchefer, digital-chefer, projektledere, team-ledere og andre med digitalt ansvar & opgaver. Der er både tid til at blive inspireret af højt kvalificerede oplægsholdere, samt de andre erfarne digitale chefer der deltager. Emner vi vil gennemgå er bla: Digital transformation, Abonnements-løsninger (digitale), CX & Kunderejser, Kultur/Agile Teams/Governance, Robotter, Adfærds-design, AI/kunstig intelligens, CRM/Dialogmarkedsføring, Digitalt content/brand-aktivering, KPI/tracking/målstyring/rapportering, Usability & test, UX/UI, Klima & Bæredygtighed i digital kontekst.

Kommende events & møder

... udvides løbende og forventes at have 10-12 events pr. halvår

30. august; Netværksmøde m middag: 16.00 - 19.00: "Video-formatet i et effektiv marketing-mix "

Vært: TwentyThree: ”Hvordan du får mest effekt ud af din video-marketing”

Thomas Madsen-Mygdahl, CEO, serie-investor og digital entrepreneur: "Løft din kundedialog og salg med video: strategisk og taktisk (her får Thomas hjælp af nørderne i TwentyThree :-)"

31. august - 1. september: Guided tur: "3 x Digital Hubs" i Barcelona. Afgang torsdag 31. august fra Billund (18.35)/København (19.40) - hjem fredag aften (eller forlænget weekend 🙂

Vært: Novicell, Barcelona (turen er gratis for deltagere; inkl. fly fra København eller Billund, transport og 1 overnatning i Barcelona)

Barcelona har samlet 46 af de største virksomheders "Digital Hubs" - og vi besøger 3 af dem: Bayer, Nestlé & Norsken Foundation. Som de skriver: Talent attraction, cost efficiency, and strategic location make Barcelona one of the most attractive strategic locations for international companies to deliver marketing and technology services by establishing a Digital Hub.
Udvidet beskrivelse kan fremsendes.

6. september; 9.00-11.00: "AI i Social Media marketing"

Brug af kunstig intelligens i Social Media. Generativ AI forandrer den måde, som det er muligt at bruge sociale medier på. Det gælder lige fra automatisering af marketingopgaver til afdækning af nye indsigter om kundeadfærd, og til målretning eller optimering. I de sociale platforme er der også opstået et væld af nye potente muligheder for at optimere effektiviteten af sine kampagner. Bliv klogere på, hvordan du udnytter disse unikke muligheder ved generativ AI til at skabe konkurrencefordele i dine indsatser på sociale medier.

21. september; 14.00-17.00: Netværksmøde: "Ledelse af agile teams i marketing & OKR"

Nye ledelsesmetoder giver mere effektive teams. Få et indblik i hvordan OKR og agile teams har forbedret effekten hos VISMA. Bliv opdateret på de muligheder, nye teams, OKR og andre metoder kan give dig et bedre marketing-team, og ikke mindst samarbejde med andre enheder i virksomheden. Udvidet program-beskrivelse følger.

4. oktober; 9.00-11.00: "AI i i kreativ udvikling og produktion"

AI/Kunstig intelligens har stigende betydning for marketing. Kreativ udvikling består af at processere og oversætte data til indsigter og videre til ideer. Denne proces kan effektiviseret markant ved brug af AI. Desuden er produktion af materiale tidskrævende og vil ligeledes kunne effektiviseres mærkbart ved brug af de rigtige værktøjer. Vi giver en introduktion til, hvilke AI-værktøjer, der kan bruges i udvikling og produktion, som kan forbedre kreativiteten, effektiviteten og produktionen af reklamekampagner

7. November; 9.00-11.00: "AI i performance marketing"

Brug af kunstig intelligens i Performance Marketing. Performance kanaler har altid været kendetegnet ved at være sidste trin i bunden af en ellers lang salgs-funnel. Ny teknologi presser inspirations- og købsfasen tættere sammen, og performancekanalerne bevæger sig længere og længere op i funnel. For at indkøbe effektivt må vi omfavne kunstig intelligens, machine learning og avancerede data løsninger, men hvad kræver det egentlig af jer som organisation hvis i skal bruge AI til at skabe reel værdi og forretningsvækst?

.

Interesseret? skriv til [email protected]

Tidligere oplægsholdere:

natascha4

Natasha Friis Saxberg, CEO, IT-branche-foreningen, og key note speaker

TMM

Thomas Madsen-Mygdal, er en dansk internet-iværksætter, og nu CEO hos 23

sørenGT

Søren Gøtterup-Tang, ekspert i chat-dialog & systemer. CEO i WePly

timfa2

Tim Frank Andersen er CEO i Liveshopper, internet-pioner, og key note speaker

malin_AKA

Malin Marker Persson, CTO, om AI, robotter & digital transformation

TroelsSkjelboe

Troels Skjelboe, ekspert i agile teams, OKR & agile teams, COO i VISMA

Niels Lunde

Niels Lunde er en dansk journalist, erhvervskommentator og chefredaktør.

AndersBlauen

Anders Blauenfeldt, ekspert i udvikling af digitale medier fra bla. TDC, TV2, Mofibo

MortenViktor_coop

Morten Viktor, Direktør i Coop, med ansvar for digital udvikling

anneskare

Anne Skare Nielsen er måske verdens første fremtidsforsker,

jacobweinreich_tv_2

Jakob Weinreich, CMO, Tv2, Årets CMO, og award-vinder i markedsføring

Brigitte, Peter & Astrid

Peter Svarre, ekspert, forfatter, medlem af flere nationale råd

Hvad sker der i netværket?

Som medlem får du ...

  • Min. 10 inspirerende og anderledes netværksmøder, -frokoster & -middage pr. år - med ledende talere, som er screenet ud fra deres evne som formidler og digitale erfaringer. Med andre ord - dem som bedst kan garantere, at vi alle får konkret viden og læring med hjem.
  • 50% rabat på konferencer og seminarer; arrangeret i samarbejde med Danske Annoncører & Markedsførere (daom.dk)- og på www.digitaltsalg.dk
  • Rabat på deltagelse i rejser til internationale konferencer - i 2023 WebSummit i Lissabon (November), 2024 til London (April)
  • 1 workshop omkring digital strategi med afdeling/nøglepersoner i din virksomhed - med udgangspunkt i din virksomheds udfordringer. Aftales særskilt.
  • Individuel sparring om karriere og strategiske overvejelser.

Pris

  • 9990,- pr år./15.000 for 2 år
  • Tilmelding sker løbende, og fakturering er pr. år. Dvs melder man sig til i marts, er medlems-skabet marts-marts.

Hvem er medlem?

De forskellige deltagere kommer fra forskellige brancher, som feks. energi, rejse, tele, medicinal, finans- og mediebranchen. Netværket er kun for chefer & medarbejdere i større virksomheder, dvs ingen leverandører og konsulenter, da der skal være et fortroligt forum med fokus på læring og videndeling

Profilerne er forskellige men alle forankret i det digitale felt: Marketingchef, CMO, Digitalchef, Head of Digital, CDO, Head of Digital Marketing, Digital Marketing Managers, Global CRM & Loyalty Manager, Ecommerce Manager, Head of Digital Transformation m fl. - og har mange års erfaring fra:

  • Akademikernes a-kasse
  • ASE
  • COOP
  • Danske Spil
  • EON
  • Grundfos
  • Alm. Brand/Codan
  • NTT
  • AP Pension
  • Post Nord
  • Copenhagen Capacity
  • Novo Nordisk
  • Royal Canin (Guyomarc'h-koncernen)
  • Spies

Hvem er i målgruppen?

Du er CMO, CDO, marketingchef, projektleder, digitalchef, IT-chef, Team leder, Agile team lead – eller med en anden lederrolle og arbejder med den digitale kundeoplevelse.

Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne i markedsføring, og især den digitale trends og udvikling, og vil gerne lære fra de bedste.

Tidligere netværksmøder

Tema: Strategier i en turbulent tid - frokost på Nimb v. Tivoli m. Niels Lunde (11-14). .

Vært: Adobe som inviterede netværket til en frokost på Nimb v. Tivoli. Niels Lunde deltog, gav et oplæg og vi diskuterede udfordringer og muligheder, set fra en virksomheds-strategisk vinkel. Dette møde afholdes ca. 5 gange årligt med nye gæste-talere

Tema: Video som værktøj - mødet afholdes med middag hos Twentythree.

Vært: Thomas Madsen-Mygdahl giver et perspektiv på hvordan effektivt brug af video kan løfte kundedialogen. Mødet gav også en rundtur hos TwentyThree's forskellige video-eksperter.

Tema: Digital transformation - mødet afholdes hos Spies.

Vært: Rasmus Panduro, Spies giver et indblik i 30 års arbejde med at digitalisere markedsføringen, en virksomhed og en hel branche: "Case: 30 år i rejsebranchen"

Tema: "Adfærdsdesign" - mødet holdes hos TDC/YouSee.

Vært: Martin Bjerg, TDC/YouSee giver et indblik i arbejdet med adfærdsdesign i en kommerciel kontekst. Vi kommer også forbi agile teams og omnichannel marketing/automation.

Tema: Digitale medier

Anders Blauenfeldt: "Big Tech og de mange dilemmaer"Et lokomotiv kan man blive trukket frem af - men det kan også tromle afsted og køre én over. De store internationale tech-giganter kan i en dansk kontekst i høj grad netop ses som et lokomotiv. Vi bliver trukket frem på en lang række områder, men vi skal samtidig være meget bevidste om at vi nemt kan blive kørt helt over.Anders Blauenfeldt var frem til starten af 2020 digital direktør og del af direktionen hos TV 2. Hans baggrund omfatter også mange år hos YouSee og TDC, samt udviklingen af bogtjenesten Mofibo

Thomas Lue Lytzen, JP/POL: "Medieindkøb med Programmatic”. De digitale muligheder og fordele ved "programmatic markedsføring", på tværs af danske og udenlandske platforme og medier, inkl. en kort status på mediebilledet, digitalt set.

Tema: "Digital Transformation"

Malin Marker Persson, Akademikernes Akasse: ”Digitalisering af kunderejsen hos Akademikernes Akasse”

Søren Gøtterup-Tang, WePly: "Konverter med Chat"

Tema: Kultur: Agile teams - metoder, governance

Troels Skjelboe, CMO, VISMA: Ledelse og Agile Teams, OKR og andre årsager til at agile teams vinder frem: "Jo større en virksomhed er, des mere kompleks fremstår strukturen. Det er vigtigt for os at være transparente omkring hvad vi står for og hvordan vi opererer."

Tema: "CRM, CRM-systemers integration og god digital kundedialog"

Britt Damkjær, forfatter, specialist mm. Britt har i december 2020 udgivet en ny bog om CRM-erfaringer i større danske virksomheder. De fleste større virksomheder bruger mange ressourcer på implementering af nye salgs-styrings/kundedialog-systemer (CRM-systemer).

Tema: Digital Transformation

Bjarke Sejersen fra Satair, hvis enorme WebShop med 6 mio varenumre, driver besparelser på 2 cifrede millionbeløb. ”Digitalisering og digital transformation – hvad skaber succes?”.

Tema: UX/CX, CRM & Robotics.

Jakob Hvam, UX/CX ekspert, "Tænker I kundecentricitet/UX/CX som strategisk disciplin?"

Tema: Digital Transformation; Insourcing/Outsourcing, samarbejds-modeller.

Claus Leinøe, Jelber, "Brug af freelancere - 5 modeller for et effektivt team"

Tid til næste møde::

Dag
Time
Minut
Sekund

Medlemmer:

Tilmelding til Netværket for Marketing- og Digital chefer

Pris: 9.990,- kr (ex. moms) pr. år

betal med kreditkort

Betal via Dankort

Eller med faktura

Skriv deltageres navn, titel og email i formularen

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst et gyldigt telefonnummer.
Indtast venligst en besked
Du skal acceptere Vilkår og Betingelser.

TILMELD NYHEDSBREV