Digitalt salg B2B

SÅDAN DRIVES effektivt DIGITALT B2B-SALG

22. september - Tivoli Hotel

Early Bird pris: 995,- indtil 20. august

SanneVincent2

Sanne
Vincent

Ehandelschef
Brd. Dahl & Saint Gobain

Personlige, automatiserede budskaber i B2B-salget

jensolivarius

Jens
Olivarius

CMO
Stibo Systems

Det effektive virtuelle salg

NH_LinkedIn

Nicolai
Hæggelin

CEO
DigitalWorks

Effektivt digitalt B2B-salg - på tværs af industrier

silas_lego

Silas
Mostrup Pedersen

Senior eCommerce Mgr
LEGO

Programmatic B2B salg i +30 lande

SÅDAN DRIVES DIGITALT B2B-SALG I DE BEDSTE VIRKSOMHEDER

De gamle salgsmodeller er også under stor forandring på B2B markedet. B2B salget drives fortsat af relationer, men arbejdet understøttes i stigende grad af digitale tiltag (video, audio, automation, webinarer, SoMe/LinkedIn mm). Det beskrives som " en hybrid salgsindsats". Så hvordan arbejdes der reelt med digitalt B2B-salg i de bedste virksomheder? Den viden vil du få den 5. maj

Vi vil bl.a. komme omkring:

  • Gode brugeroplevelser og teknologien bag der skaber relationer, og de udfordringer større organisationer har
  • Den effektive B2B-salgsorganisation; flere dialoger, flere kontakter, hvornår er kunderne og de potentielle overhoved klar til en dialog?
  • Digitalt salg i nye kanaler; hvad ændrer din industri – hvad kræves der af teknologi-stacken
  • Hvordan udvikler man et effektivt setup?
  • Brug af video og nye teknologier i digitalt B2B-salg - og hvad skal man ikke gøre?

Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de muligheder som nye teknologier og metoder skaber, og hvordan du får succes

Hvad får du med hjem?

  • Skarpe tips & tricks til at løfte B2B-salget digitalt i din virksomhed
  • Konkrete redskaber der kan hjælpe på aktuelle digitale salgs-projekter i dit team, afdeling eller på tværs af organisationen
  • Erfaringer fra cases i de førende danske & internationale virksomheder

·         Værdifuld strategisk viden og indsigt i de centrale indsatsområder

Det bliver en lærerig og spændende eftermiddag, med oplæg fra dem der er i fuld gang, og dem som ser det fra en virksomheds-strategisk vinkel, og ser på hvad der skal til for at få succes!

Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de muligheder som nye teknologier i gamle virksomheder giver.

Hvad får du med hjem?

  • Inspiration og konkrete tips & tricks til at løfte B2B-salget digitalt i din virksomhed, så du kan løfte værdien hos kunderne og relationen i kundedialogen
  • Konkrete redskaber der kan hjælpe på aktuelle digital salgs-projekter i dit team, afdeling eller på tværs af organisationen
  • Inspiration og erfaringer fra cases i de førende danske & internationale virksomheder
  • Værdifuld strategisk viden og indsigt i de centrale indsatsområder

PROGRAM

13.00 - 13.30
Registrering, kaffe, vand & netværk

13.30 - 13.40: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

13.40 - 14.15: Sanne Vincent: "Det effektive B2B-salg hos Brd. Dahl & Saint Gobain"

Hør om Brødrene Dahls personaliserings- og ecommerce rejse, samt hvordan det er lykkedes at etablere en ny kundedataplatform der skal sikre personaliserede kundeoplevelser i de digitale kanaler fremadrettet

14.15 - 15.00: Silas Mostrup Petersen, Lego: "LEGO; et unikt brand med digitalt salg …"

LEGO er en af de danske virksomheder, der har arbejdet mest med Amazon, og som tilmed har et af de stærkeste brands i verden at beskytte. Læg dertil salgs-kanaler i hele verden, en verdensomspændende organisation og med et utal af produkter at overvåge, sælge og distribuere. Silas har ansvaret for eCommerce Marketing på blandt andet Amazon, og vil give os et indblik i deres strategiske, såvel som taktiske arbejde

15.00 - 15.30 Pause & netværk

15.30 - 16.00. Jens Olivarius, CMO, Stibo Systems:
"Den virtuelle salgsorganisation".

Stibo Systems er en global aktør indenfor MDM løsninger. Kundelisten omfatter SONY, Proctor & Gamble og adidas. Gennem en årrække har Stibo Systems afholdt deres store populære event CONNECT i USA og Europa. De sidste to år er dette naturligvis sket virtuelt. Hvordan afvikles et virtuelt event med flere tusinde deltagere over flere dage (med 12 forskellige hovedspor) og hvordan udregnes ROI?

Jens Olivarius sidder i ledelsen hos Stibo Systems som Chief Marketing Officer. Gennem de sidste 25 år har Jens siddet med B2B ansvaret for marketing, salgsledelse og forretningsudvikling hos nogle af IT branchens mest innovative aktører.

16.00 - 16.30: Nicolaj Hæggelin, Digital Works: "Arbejd professionelt med LinkedIn"

Nicolaj har i +10 år arbejdet professionelt med LinkedIn, med mange skiftende metoder og nye teknologier. Nicolai har arbejdet med digitale kanaler siden 1998, bl.a. som adm. direktør for AOK.dk. Er i dag Founder & CEO af Digital Works, som arbejder med kunder som Microsoft, Danske Bank og Implement Consulting Group

16.30 Afrunding

Netværk, øl/vand, chips ...

SanneVincent2

Sanne Vincent

Ehandelschef
Brd. Dahl & Saint Gobain

jensolivarius

Jens Olivarius

CMO
Stibo Systems

silas_lego

Silas Mostrup Pedersen

Senior eCommerce Manager
LEGO

NH_LinkedIn

Nicolaj Hæggelin

CEO
DigitalWorks

Profil_TK

Thomas Kragh

Arrangør og ordstyrer

Thomas er erfaren ordstyrer fra flere konferencer og netværk.

Tidligere digitalchef i bla. Berlingske, Post Danmark, Nykredit, Alka.

Se mere på https://digitalstrategiinnovation.dk/

Sponsorer

Dansk Markedsføring - netværk, kurser, seminarer & konferencer ...

B2B digitalt salg

Torsdag d. 22. september

Tivoli Hotel & Congress Center

Arni Magnussons Gade 2, 1577 København

Pris: 1.495,- kr (ex. moms)

Early Bird: Spar 500 kr. inden 20. august

Medlemmer af Dansk Markedsføring får 500Kr. rabat - skriv "DM" i tilmeldingsformularen

betal med kreditkort

Tilmelding med faktura

Rabat ved +3 billetter: 500kr pr. billet
skriv deltagernavne i formularen

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst et gyldigt telefonnummer.
Indtast venligst en besked
Du skal acceptere Vilkår og Betingelser.

TILMELD NYHEDSBREV