Digitalt salg B2B
SÅDAN DRIVES effektivt DIGITALT B2B-SALG
22. september - Tivoli Hotel
Early Bird pris: 995,- indtil 20. august

Sanne
Vincent
Ehandelschef
Brd. Dahl & Saint Gobain
Personlige, automatiserede budskaber i B2B-salget

Jens
Olivarius
CMO
Stibo Systems
Det effektive virtuelle salg

Nicolai
Hæggelin
CEO
DigitalWorks
Effektivt digitalt B2B-salg - på tværs af industrier

Silas
Mostrup Pedersen
Senior eCommerce Mgr
LEGO
Programmatic B2B salg i +30 lande
SÅDAN DRIVES DIGITALT B2B-SALG I DE BEDSTE VIRKSOMHEDER
De gamle salgsmodeller er også under stor forandring på B2B markedet. B2B salget drives fortsat af relationer, men arbejdet understøttes i stigende grad af digitale tiltag (video, audio, automation, webinarer, SoMe/LinkedIn mm). Det beskrives som " en hybrid salgsindsats". Så hvordan arbejdes der reelt med digitalt B2B-salg i de bedste virksomheder? Den viden vil du få den 5. maj
Vi vil bl.a. komme omkring:
- Gode brugeroplevelser og teknologien bag der skaber relationer, og de udfordringer større organisationer har
- Den effektive B2B-salgsorganisation; flere dialoger, flere kontakter, hvornår er kunderne og de potentielle overhoved klar til en dialog?
- Digitalt salg i nye kanaler; hvad ændrer din industri – hvad kræves der af teknologi-stacken
- Hvordan udvikler man et effektivt setup?
- Brug af video og nye teknologier i digitalt B2B-salg - og hvad skal man ikke gøre?
Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de muligheder som nye teknologier og metoder skaber, og hvordan du får succes
Hvad får du med hjem?
- Skarpe tips & tricks til at løfte B2B-salget digitalt i din virksomhed
- Konkrete redskaber der kan hjælpe på aktuelle digitale salgs-projekter i dit team, afdeling eller på tværs af organisationen
- Erfaringer fra cases i de førende danske & internationale virksomheder
· Værdifuld strategisk viden og indsigt i de centrale indsatsområder
Det bliver en lærerig og spændende eftermiddag, med oplæg fra dem der er i fuld gang, og dem som ser det fra en virksomheds-strategisk vinkel, og ser på hvad der skal til for at få succes!
Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de muligheder som nye teknologier i gamle virksomheder giver.
Hvad får du med hjem?
- Inspiration og konkrete tips & tricks til at løfte B2B-salget digitalt i din virksomhed, så du kan løfte værdien hos kunderne og relationen i kundedialogen
- Konkrete redskaber der kan hjælpe på aktuelle digital salgs-projekter i dit team, afdeling eller på tværs af organisationen
- Inspiration og erfaringer fra cases i de førende danske & internationale virksomheder
- Værdifuld strategisk viden og indsigt i de centrale indsatsområder
PROGRAM
13.00 - 13.30
Registrering, kaffe, vand & netværk
13.30 - 13.40: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh
13.40 - 14.15: Sanne Vincent: "Det effektive B2B-salg hos Brd. Dahl & Saint Gobain"
Hør om Brødrene Dahls personaliserings- og ecommerce rejse, samt hvordan det er lykkedes at etablere en ny kundedataplatform der skal sikre personaliserede kundeoplevelser i de digitale kanaler fremadrettet
14.15 - 15.00: Silas Mostrup Petersen, Lego: "LEGO; et unikt brand med digitalt salg …"
LEGO er en af de danske virksomheder, der har arbejdet mest med Amazon, og som tilmed har et af de stærkeste brands i verden at beskytte. Læg dertil salgs-kanaler i hele verden, en verdensomspændende organisation og med et utal af produkter at overvåge, sælge og distribuere. Silas har ansvaret for eCommerce Marketing på blandt andet Amazon, og vil give os et indblik i deres strategiske, såvel som taktiske arbejde
15.00 - 15.30 Pause & netværk
15.30 - 16.00. Jens Olivarius, CMO, Stibo Systems:
"Den virtuelle salgsorganisation".
Stibo Systems er en global aktør indenfor MDM løsninger. Kundelisten omfatter SONY, Proctor & Gamble og adidas. Gennem en årrække har Stibo Systems afholdt deres store populære event CONNECT i USA og Europa. De sidste to år er dette naturligvis sket virtuelt. Hvordan afvikles et virtuelt event med flere tusinde deltagere over flere dage (med 12 forskellige hovedspor) og hvordan udregnes ROI?
Jens Olivarius sidder i ledelsen hos Stibo Systems som Chief Marketing Officer. Gennem de sidste 25 år har Jens siddet med B2B ansvaret for marketing, salgsledelse og forretningsudvikling hos nogle af IT branchens mest innovative aktører.
16.00 - 16.30: Nicolaj Hæggelin, Digital Works: "Arbejd professionelt med LinkedIn"
Nicolaj har i +10 år arbejdet professionelt med LinkedIn, med mange skiftende metoder og nye teknologier. Nicolai har arbejdet med digitale kanaler siden 1998, bl.a. som adm. direktør for AOK.dk. Er i dag Founder & CEO af Digital Works, som arbejder med kunder som Microsoft, Danske Bank og Implement Consulting Group
16.30 Afrunding
Netværk, øl/vand, chips ...

Sanne Vincent
Ehandelschef
Brd. Dahl & Saint Gobain

Jens Olivarius
CMO
Stibo Systems

Silas Mostrup Pedersen
Senior eCommerce Manager
LEGO

Nicolaj Hæggelin
CEO
DigitalWorks

Thomas Kragh
Arrangør og ordstyrer
Thomas er erfaren ordstyrer fra flere konferencer og netværk.
Tidligere digitalchef i bla. Berlingske, Post Danmark, Nykredit, Alka.
Se mere på https://digitalstrategiinnovation.dk/
Sponsorer
B2B digitalt salg
Torsdag d. 22. september
Tivoli Hotel & Congress Center
Arni Magnussons Gade 2, 1577 København
Pris: 1.495,- kr (ex. moms)
Early Bird: Spar 500 kr. inden 20. august
Medlemmer af Dansk Markedsføring får 500Kr. rabat - skriv "DM" i tilmeldingsformularen
betal med kreditkort
Tilmelding med faktura
Rabat ved +3 billetter: 500kr pr. billet
skriv deltagernavne i formularen
Tak for din besked. Vi vender tilbage til dig snart med tilmeldingsbekræftelse og faktura.
Venlig hilsen
#Digitalt Salg
Soløsevej 11, 2820 Gentofte
TILMELD NYHEDSBREV
Tak for din abonnement tegning!
Check venligst din e-mail boks for yderligere instruktioner.